Milan Šabić

FOTO: Destinacijski turizam traži suvremene kanale i nove agencije partnere

Glavni turistički sadržaji koji se u današnje vrijeme traže vezani su uz kulturu, gastronomiju i aktivan odmor poručeno je s okruglog stola ‘Turizam posebnih interesa’ kojim je završeno drugo izdanje Međunarodne konferencije i poslovne radionice SPLITB2B.

Rimskom večerom u hotelu Salona Palace u Solinu, više od četrdeset predstavnika turoperatora i agencija iz deset zemalja, završilo je obilazak dalmatinskih destinacija (Šibenska tvrđava Barone, heritage hotel Maškovića han u Vrani, Morske orgulje i Pozdrav suncu, Muzej stakla, Pet bunara i Sveti Donat u Zadru, stara Salona, Dioklecijanova palača, Riva i Varoš u Splitu).

“Gosti koji dolaze u našu destinaciju žele emociju, iskustvo, sjećanje. Agencije koje se bave destinacijskim menadžmentom itekako su toga svjesne, stoga smo odredili ciljnu skupinu, kreirali pakete, promovirali ih na konferencijama, B2B susretima i sajmovima i umjesto da s njima odemo u svijet, svijet smo odlučili dovesti nama“, rekao je Jurica Glavina, predsjednik Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD), organizatora drugog SPLITB2B-a.

Na okruglom stolu ‘Turizam posebnih interesa’ naglašeno je i kako su resursi, znanje i edukacija, ključni za razvoj destinacijskog menadžmenta.

“Splitsko-dalmatinska županija s otocima, nautičkim turizmom, povijesnim gradovima i zaleđem itekako je zanimljiva turoperatorima i agencijama koji se bave turizmom posebnih interesa”, potvrdio je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije. Zadovoljan sjajnim turističkim rezultatima koji se u ovoj županiji nižu posljednjih godina, istaknuo je kako je iznimno važno kontinuirano ulagati u suvremene kanale, predstavljati se na specijaliziranim kongresima i sajmovima i tražiti nove agencije partnere.

Suorganizator međunarodne konferencije i poslovne radionice SPLITB2B je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, glavni pokrovitelj Hrvatska turistička zajednica, pokrovitelji Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica Grada Splita, a partneri su hotel Salona Palace i Croatia Airlines.

Komentiraj