Cristiano Ronaldo se izravno uključio u pregovore o nagodbi sa Amerikankom koja ga je optužila da ju je silovao. Der Spiegel otkriva tekstualne poruke koje su tom magazinu dostavljene na uvid od strane zviždačke platforme Football Leaks, a Nacional.hr ih objavljuje istodobno kada i taj njemački tjednik. Prema navodima u tim porukama, Ronaldo je od svojih odvjetnika zahtijevao da smanje iznos koji treba platiti žrtvi navodnog silovanja: “Iznos mora postati manji”, Ronaldo je napisao. Prvotno, žena je očito zahtijevala da joj se plati 950 tisuća američkih dolara, a Ronaldo je na koncu platio 375 tisuća američkih dolara.

Pregovori o nagodbi ticali su se navodnog silovanja u 2009. Tada je Ronaldo sreo mladu Amerikandu u Las Vegasu, koja je kasnije tvrdila da ju je on analno silovao. On je s indignacijom odbio te optužbe. Istog dana kada se navodni zločin dogodio, mlada žena o tomu je informirala policiju, a bila je i odvedena u Sveučilišni medicinski centar u Las Vegasu. Ustanovljene su joj otekline u analnom području, što se navodi u medicinskom kartonu koji je dostupan Der Spiegelu.

Navodna žrtva očito nije potom nastavila s kaznenim progonom. Umjesto toga postignuta je izvansudsga nagodna između nje i Ronaldovih odvjetnika. U svojoj izjavi nakon prošlotjednog otkrića Der Spiegela, a koje je Nacional objavio istodobno kada i taj tjednik, Ronaldovi zastupnici tvrdili su da se članak bazirao na nepotpisanim dokumentima i označili su taj članak kao ništa drugo nego novinarsku fikciju. Ovaj tjedan Der Spiegel opisuje kako je Ronaldo bio izravno uključen i u kontaktu sa svojim odvjetnicima tijekom tih pregovora. Der Spiegel također je otkrio i povjerljivi document koji se ticao finalne nagodbe, koji je Ronaldo osobno potpisao.

Komentiraj

PODIJELI
Der Spiegel su njemačke novine čija se izdavačka kuća nalazi u Hamburgu. Prodaje se širom svijeta. Zbog svog utjecaja na formiranje javnog mijenja, često ga smatraju vodećim medijem. Spiegel kao i njegov osnivač Rudolf Augstein zauzimaju bitnu ulogu u povijesti njemačkih medija. Časopis je osnovan 1947. godine. Tokom vremena se pokazao značajnim u borbi za slobodu medija kroz razotkrivanje raznih političkih afera.