Drugu godinu zaredom tjedan „Startup Europe“ (europski tjedan novoosnovanih poduzeća) okupit će poduzetnike u području tehnologije u različitim gradovima diljem Europe. Tijekom tog će se tjedna održati 200 događanja u 40 europskih zemalja, a osim država članica EU-a sudjelovat će i zemlje kao što su Ukrajina, Bjelorusija i Azerbajdžan.

Cilj događanja jest informirati novoosnovana poduzeća o dostupnoj potpori i sredstvima na lokalnoj i regionalnoj razini te na razini EU-a. Tjedan Startup Europe pokret je na lokalnoj razini koji Europska komisija promiče putem svoje inicijative „Startup Europe“. U okviru jedinstvenog digitalnog tržišta istrategije jedinstvenog tržišta Komisija nastoji potaknuti gospodarski rast i otvoriti nova radna mjesta pružajući pomoć novoosnovanim poduzećima.

Prošle je godine više od 15 000 novoosnovanih poduzeća sudjelovalo u prvom tjednu „Startup Europe“ koji je na društvenim medijima pratilo više od četiri milijuna ljudi. Potpredsjednik Andrus Ansip izjavio je: „U Europi postoji dinamična scena novoosnovanih poduzeća, no i dalje su prisutni neki problemi, npr. povezivanje tehnoloških centara, zajednica i ekosustava. Njihovim povezivanjem pridonijelo bi se ostvarenju njihovih potencijala te bi imali veću težinu pri natjecanju na međunarodnom tržištu. Upravo im tu može pomoći manifestacija kao što je tjedan ‘Startup Europe’, posebice putem lokalnih i regionalnih mreža za potporu koje može ponuditi.

Potpredsjednikova objava na blogu o tjednu „Startup Europe“ dostupna je na internetu.

Komentiraj