Na Malom Lošinju se zbog otvaranja svjetske atrakcije – Muzeja Apoksiomena, praznika rada 1. svibnja i ostalih manifestacija, do kraja ovoga tjedna očekuje više od četiri tisuće turista, što je odličan uvod u sezonu, ocjenjuje direktorica malološinjske Turističke zajednice Đurđica Šimičić.

“Više od tisuću i pol turista na Lošinj je stiglo već sredinom ovoga tjedna, većinom Slovenci, Talijani, domaći turisti te Nijemci, Austrijanci. Lijepo se pune hoteli, koji su svi na otoku otvoreni, kao i neki kampovi te privatni smještaj”, ističe Šimičić, dodajući da velik broj turističkih dolazaka na otok očekuju već početkom ovoga vikenda.

Naglasivši da ovih dana “svi na otoku dišu i rade u duhu antičkog doba i Apoksiomena”, čiji će se muzej u Malom Lošinju otvoriti u subotu, 30. travnja, i kojemu su posvećeni i brojni novi suveniri, ali i usluge te manifestacije, Šimičić vjeruje da će to biti i veliki novi motiv turističkih dolazaka na ‘otok vitalnosti’, ponajprije kulturnih tura.

Nova stranica u turističkoj ponudi Lošinja

“Muzej Apoksiomena otvara i novu stranicu turističke ponude na Lošinju koja je dodatno osnažena nedavnim priznanjem Europske komisije za održiv razvoj, a čemu pridonosi dugogodišnji sustavni rad na povećanju kvalitete usluga i sve ponude te upravljanja destinacijom u svim segmentima”, ističe Šimičić.

Nakon otvaranja muzeja, očekuju se dolasci brojnih stranih medijskih kuća iz cijele Europe i SAD-a, od kojih će neke već biti i na otvorenju, a neke su najavile dolazak u idućim tjednima, što će dati novu dimenziju u promociji Lošinja i njegovog turizma.

To se već dijelom pokazalo i dok je Apoksiomen zadnjih godina ‘putovao’ svijetom po najvećim muzejima, izazivajući veliku pažnju i zanimanje. Zanimanje se iskazuje i za lokaciju gdje je izvađen iz mora prije 17 godina, odnosno 27. travnja 1999., zbog čega se taj datum označava i njegovim rođendanom te je stoga na Lošinju na taj datum počela i velika gastronomska manifestacija antičke Apoksiomenove kuhinje.

“Inspirirani tom svjetskom atrakcijom grad, Mali Lošinj i Turistička zajednica Grada Malog Lošinja za građane i posjetitelje osmislili su raznoliku ponudu po temi Apoksiomena i antike, među kojima su brojne edukacije i gastro te dječje i druge radionice, kao i antičke kulturne rute Lošinja i regije. U suradnji s 20-ak stručnjaka kreirali smo i tematizirani katalog ‘Apoksiomen na otoku vitalnosti’, koji čitatelje vodi u potpuni kulturni i destinacijski doživljaj”, kaže Šimičić.

Osim toga, po hotelima su kreirani i wellness tretmani na temu antike, program jedrenja i ronjenja Apoksiomenovi plovni i podvodni putevi, ali i delicije te prirodna kozmetika.

Zbog tih novosti na otoku, ali i odličnih najava sa svih tržišta i od partnera, na Lošinju ove godine očekuju daljnji rast turističkog prometa u odnosu na prošlu godinu .

“Vjerujemo da samo kvaliteta donosi uspjeh. Takva je bila i prošla godina, u kojoj je Lošinj ukupno posjetilo 5 posto više turista nego 2014. ili njih 266,5 tisuća, koji su ostvarili 2,1 milijun noćenja ili 3 posto više. Ove godine realno predviđamo porast noćenja od oko 2 posto”, ističe Šimičić, dodajući da su osim sinergije svih uspjesima destinacije pridonijele i velike investicije, od više od 60 milijuna eura u zadnje dvije-tri godine.

Komentiraj

FOTO:Robert Anic/PIXSELL
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.