Nadzorni odbor (NO) HRT-a u petak je poslao dopis Programskom vijeću kojim se žurno traži mišljenje jesu li prijenosom konferencije za novinare glavnog ravnatelja Gorana Radmana u četvrtak na HTV-u 4  prekršena programska načela u Statutu i Zakonu o HRT-u te je li u pitanju ‘moguća privatizacija javnog medijskog servisa u svrhu pojedinačnih interesa na trošak javnih sredstava’.

U dopisu koji potpisuje predsjednik NO HRT-a Šenol Selimović, od članova Programskog vijeća traži se da se izjasne i smatraju li opravdanim prekid redovnog programa HTV4 radi izravnog uključenja u Radmanovu konferenciju za medije te njezin izravan prijenos u punom trajanju, više od 45 minuta. Osim toga, zatraženo je i mišljenje Vijeća spada li ta konferencija za medije u oblik audiovizualne komercijalne komunikacije, kako je definirana odredbama Zakona o elektroničkim medijima, te spada li u naplatne usluge iz područja komercijalne djelatnosti HRT-a.

Predsjednik Programskog vijeća HRT-a Bruno Kragić za Hinu je potvrdio da je dobio dopis Nadzornog odbora HRT-a te da je od članova Vijeća u petak zatražio očitovanje o navedenom. Najavio je i da će, nakon očitovanja, na tu temu sazvati i sjednicu Programskog vijeća najvjerojatnije u utorak prijepodne.

Reakcija HRT-a na najnoviji dopis Nadzornog odbora očekuje se tijekom dana.

Komentiraj

FOTO:Igor Kralj/PIXSELL
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.