Vrhunski PVC prozorski profili tvrtke Deceuninck za održive hrvatske domove

Pogoni Deceunincka u Dugom Selu i Strmcu Samoborskom pokraj Zagreba proizvode PVC prozorske profile iznimne kvalitete koja zadovoljava najviše standarde gradnje u zemljama EU-a. PVC profili iz hrvatskih pogona završavaju na tržištima širom Europe

Dolaskom na hrvatsko tržište prije punih 15 godina belgijski Deceuninck donio je vrhunsku kvalitetu PVC profila za prozore i vrata proizvedenih po najvišim tehnološkim i ekološkim standardima. Cilj je Deceunincka tržištu ponuditi profile za prozore i vrata koji će, kao rezultat brojnih tehnoloških inovacija, uz minimalan utrošak materijala uštedjeti maksimalne količine energije, a pritom stvoriti proizvod čiju će kvalitetu tržište prepoznati i znati iskoristiti. Danas tvrtka uspješno i aktivno surađuje s preko 4000 poduzeća koja su specijalizirana za proizvodnju prozora i vrata u više od 90 zemalja svijeta. Svi Deceuninck profili rezultat su iskustva i tradicije u proizvodnji prozora i vrata duge pune 82 godine, a tvrtka svoje znanje i iskustvo želi podijeliti i s hrvatskim tržištem.

U veljači ove godine u Zagrebu je u organizaciji Ministarstva graditeljstva i prostornoga uređenja održan Drugi otvoreni dijalog partnera pod nazivom “Energetsko siromaštvo“, na kojem su predstavnici Deceunincka potpisali Povelju o suradnji u cilju dekarbonizacije zgrada do 2050. godine. Time su, kako nam je objasnio izvršni direktor i menadžer prodaje i marketinga Deceunincka za Hrvatsku Josip Klasić, postali jedan od partnera i aktivni sudionik ove inicijative koja uspostavom otvorenog dijaloga partnera želi stvoriti široku mrežu međusobno povezanih stručnjaka koji su spremni na zajednički dijalog i doprinos dekarbonizaciji fonda zgrada do 2050.

Među brojnim proizvodima ove belgijske tvrtke posebno se ističe najnovija linija prozorske platforme pod nazivom Elegante. U Deceunincku naglašavaju da profili iz serije Elegante, unatoč činjenici da su proizvedeni od PVC-a, ostavljaju dojam da su načinjeni od aluminija, a pritom zadržavaju sva svojstva kvalitete koje nudi PVC. Zbog toga su, kako je objasnio Klasić, odlična alternativa aluminiju. “Profil Elegante naša je najsuvremenija inačica PVC profila koja je jedinstvena na tržištu jer povezuje estetiku aluminijskih profila s vrhunskim performansama i izolacijskim vrijednostima svojstvenima PVC profilu. Njegov je jedinstveni dizajn, između ostaloga, prepoznat i potvrđen i nedavnim dvjema nagradama – German Design Award u kategoriji Special Mention i prestižna Red Dot Award za 2019. Elegante se smatra novom generacijom PVC prozorskog profila jer uz izuzetno minimalistički dizajn, kojim ostavlja dojam aluminijskog prozora, pruža optimalnu toplinsku i zvučnu izolaciju.

Osim što Elegante ispunjava maksimalne zahtjeve u pogledu toplinske zaštite i standarda za pasivne kuće, PVC kao materijal izuzetno je otporan na utjecaje okoliša, pa je njegovo propadanje s vremenom svedeno na minimum”, kazao je Klasić. Deceuninck profili nude vrhunske izolacijske kvalitete, a Klasić dodaje da PVC profili iz serije Elegante ispunjavaju maksimalne zahtjeve toplinske i zvučne izolacije kakve su navedene u standardima za pasivne kuće. Ono što proizvode iz serije Elegante čini ekološki održivima jest materijal EcoPowerCore u jezgri profila koji se može reciklirati.

A upravo je posvećenost belgijske tvrtke cirkularnoj ekonomiji, odnosno ponovnoj iskoristivosti materijala i mogućnosti recikliranja PVC profila ono što Deceuninckove proizvode razlikuje od drugih i zbog čega je tvrtka među prvima dobila certifikat EuCertPlast, kao i oznaku VinylPlus za održive proizvode i proizvodne procese. “Naša je misija graditi održivi dom i stvarati ekološki prihvatljive proizvode. Svi naši prozorski profili mogu se na kraju svog korisnog vijeka reciklirati. Isto tako, naši proizvodi proizvode se uz racionalnu potrošnju materijala. Zahvaljujući njegovoj odličnoj mogućnosti recikliranja, PVC se može upotrebljavati gotovo unedogled, bez gubitka kvalitete. Povrh toga, prema procjenama programa VinylPlus, svaki kilogram recikliranog PVC-a smanjuje emisije CO2 za dva kilograma. U konačnici će postrojenje za recikliranje poduzeća Deceuninck na godišnjoj osnovi od deponija ili spalionice poštedjeti više od dva milijuna prozora“ kaže Klasić, a prema njegovim riječima promocija ekološki održivog poslovanja uz reciklažne pogone i inovativna zelena rješenja bit će i dio brendinga ove tvrtke na svjetskom tržištu.

No koliko tu posvećenost ekološkom poslovanju prepoznaje hrvatsko tržište? “Kolikogod nam se čini da se na našim prostorima problem energetske učinkovitosti podcjenjuje i da se daje prednost cijeni nauštrb kvalitete, smatram da su naši krajnji potrošači ne samo sve svjesniji važnosti energetske učinkovitosti, već je u sve većoj mjeri postavljaju kao uvjet. Uvijek se može naći rješenje s optimalnim omjerom uloženog novca i odlične kvalitete renomiranog brenda. Energetska učinkovitost je apsolutno obavezna kada je u pitanju kvaliteta stolarije i suvremene gradnje općenito“, objašnjava Klasić i dodaje da su u Deceunincku itekako svjesni svoje obaveze i zadatka da svojim djelovanjem konstantno senzibiliziraju klijente i krajnje kupce o važnosti energetski učinkovite gradnje i da tu ljestvicu stalno podižu.

Deceuninck vrlo pažljivo i promišljeno gradi pozitivan imidž tvrtke i u Hrvatskoj. Uz 17 proizvodnih pogona diljem svijeta, u Španjolskoj, Francuskoj, Poljskoj, Njemačkoj, Velikoj Britaniji i Belgiji, pogoni Deceunincka u Dugom Selu i Strmcu Samoborskom pokraj Zagreba proizvode PVC profile iznimne kvalitete koja zadovoljava najviše standarde gradnje u zemljama EU-a. PVC profili iz hrvatskih pogona završavaju na tržištima širom Europe. “U ovom trenutku u naša dva pogona zapošljavamo oko 100 radnika, a naš je plan u vrlo skoroj budućnosti dva sada dislocirana pogona objediniti u jedan koji će omogućiti podvostručenje proizvodnje. Pripremne radnje su u tijeku i nadamo se da će se naši planovi realizirati u skoroj budućnosti.

U novom pogonu zapošljavat ćemo oko 200 radnika. Uzmemo li u obzir da je prosjek starosti naših zaposlenika svega 32 godine, mislim da novim radnim mjestima pomažemo zadržati najproduktivniji dio radnog stanovništva u Hrvatskoj“, objasnio nam je Klasić dok obilazimo pogon u Strmcu Samoborskom. Kratak razgovor s dvojicom mladih radnika koji su upravo opsluživali stroj za laminiranje PVC profila i njihova širokim osmijesima obasjana lica potvrdili su nam da su zadovoljni plaćama i uvjetima rada. “Primanja naših radnika veća su od prosjeka u ovoj industrijskoj grani. Svjesni smo da radnike možemo zadržati jedino odgovarajućim primanjima i pozitivnim odnosom prema radu“, objasnio nam je Klasić.

Klasić kaže kako njihova tvrtka u narednim godinama želi graditi suradnju s domaćim arhitektonskim biroima i građevinskim tvrtkama koji su im izuzetno važni u budućem poslovanju. “U tom segmentu poslovanja prepoznali smo velik potencijal za suradnju, a naročito s dolaskom našeg inovativnog profila Elegante koji svojim aluminijskim izgledom i PVC dušom otvara posve novu nišu na području arhitekture i dizajna interijera“, tumači Klasić. Posebno ističe kako građevinskim tvrtkama, arhitektonskim uredima i studijima Deceuninck može ponuditi i druge atraktivne proizvode, među njima svakako proizvode od Twinsona, patentiranog kompozita drva i PVC-a, koji ispunjavaju visokoestetske i ekološke zahtjeve suvremenog doma u kreiranju terasa te krovnih i zidnih obloga.

Jednom riječju, Deceuninck je danas izuzetno prepoznatljiv i snažan brend u svijetu PVC profila za prozore i vrata, no na tome sigurno neće stati. “U idućem ćemo razdoblju još više raditi na razvoju naših inovativnih proizvoda, osnaživanju i unapređenju naših vrhunskih usluga te jačanju svijesti o brendu“, kaže Klasić. Odlukom o spajanju marki Inoutic i Deceuninck otvoren je, kako kaže, “novi prozor u budućnost“ kroz koji tvrtka planira predstaviti još snažniji globalni brend koji podržava poslovni razvoj tvrtke i još više izgrađuje njihovu poziciju vodećeg proizvođača PVC profila ne samo u Europi, nego i u svijetu. Rad na snažnijem povećanju prepoznatljivosti brenda svakako će, očekuju u Deceunincku, i krajnje kupce dodatno motivirati da među ponuđenim proizvodima odaberu baš Deceuninck kao proizvođača kojem će pokloniti svoje povjerenje. Klasić napominje i da je dosadašnji nastup tvrtke kako u svijetu tako i na hrvatskom tržištu bio orijentiran pretežito prema B2B kontaktima (Business to Business). Taj će način komunikacije s ciljanim kupcima na tržištu tvrtka zadržati i u budućnosti, no kroz proces rebrendinga planiraju stvoriti snažnije veze i s krajnjim kupcima na maloprodajnom tržištu. “Svjesni smo da to zahtijeva i drugačiji marketinški pristup. Aktivno smo krenuli i tim smjerom, za sada prvenstveno putem društvenih medija, na kojima ćemo u bliskoj budućnosti još više proširiti naše djelovanje na globalnoj razini“, protumačio nam je Klasić. Završna faza procesa rebrendinga, kazao je, odvijat će se na sajmu Fensterbau Frontale 2020., a do tada će Deceuninck nastaviti aktivno promicati ekološki održivo poslovanje, uz reciklažne pogone i inovativna zelena rješenja koja su temelj njihova poslovanja u svijetu, ali i u Hrvatskoj.

Komentiraj