Sustav podzemne željeznice mora funkcionirati prema rasporedu i bez greške kako bi se vlakovi kretali tračnicama i stizali na postaje u točno vrijeme.
Kad je vrijeme za čišćenje vlakova i vagona te redoviti pregled vozači moraju u određenom roku obaviti ove zadatke. Pariška podzemna željeznica ima svoje osobitosti, a čistoća je na prvom mjestu.
Kad je vrijeme za pranje vlakova, vozači dolaze u ‘poseban’ tunel. Nakon pritiska na gumb i dobivanja signala, vozač mora držati brzinu od 3 km/h i kretati se kroz praonicu s velikim četkama.
Proces čišćenja je brz i efikasan, četke čiste vanjski dio velikog vlaka za što je potrebno oko 750 litara vode. Ističe se da je potrošnja vode manja, nego u autopraonicama.
Vlak mora na redoviti pregled nakon svakih prijeđenih 15 tisuća kilometara. Osim pregledavanja sustava i funkcionalnosti, ovom prilikom slijedi temeljito čišćenje putničkih vagona.
Komentari