‘Marina Polesana postala je dio svakodnevnog života stanovnika Pule’

Autor:

Saša Zinaja/NFOTO

Danko Končar najavljuje i da uskoro kreće u realizaciju treće, najkompleksnije faze izgradnje kompleksa Sv. Katarina-Monumenti koja uključuje izgradnju Luke 2, servisnog hangara i suhih vezova na prostoru velikog kamenoloma

Početkom proljeća i nove turističke sezone koja je krenula s uskrsnim blagdanima, polako se vraća i gužva u najveće istarske gradove pa tako i u Pulu. No stanovnici Pule i okolnih mjesta od ovog proljeća imaju novo mjesto na kojem provode sunčane dane i ispijaju kave, a to je novootvoreni caffe bar 21 koji se nalazi na otoku Sv. Katarina u sklopu marine Polesana. Marina Polesana otvorena je prošle godine, a tijekom jeseni i zime intenzivno se radilo na unaprjeđenju sadržaja te je nedavno otvoreno novih 130 vezova. Kako nam kaže vlasnik marine Polesana Danko Končar, tijekom vikenda u marini vlada prava gužva jer su stanovnici Pule prepoznali područje Sv. Katarina-Monumenti kao mjesto idealno za šetnje s kojeg puca pogled na Pulu iz neke nove perspektive koja je većini stanovnika najvećeg istarskog grada potpuno nepoznata.

Osim što odnedavno mogu uživati u pogledu iz novog caffe bara 21, sve posjetitelje marine Polesana od ovog petka očekuje i još jedan dodatak u ponudi s obzirom na to da će se odmah pored caffe bara 21 otvoriti novi restoran. Riječ je o samo jednom od mnoštva noviteta u marini Polesana koja je prve brodove primila negdje u ovo doba prošle godine, a danas ima popunjene gotovo sve kapacitete pa se može reći i da marina Polesana počinje poprimati novu vizuru. Tako je na gatovima puno privezanih brodica, postavljena je komunalna infrastruktura, a uz samu šetnicu na zelenim površinama posađena su stabla i biljke.

Poduzetnik Danko Končar, vlasnik marine Polesana u Puli, otvorio je 130 novih vezova pa marina trenutno ima kapacitet od čak 400 vezova, a u trećoj fazi projekta izgradit će 1000 ‘suhih vezova’ i dodatnih 150 vezova u moru. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Istovremeno, vrlo je zanimljivo i na samoj obali gdje se servisira veliki broj brodova koji će biti smješteni na vezovima marine. Kako bi servisiranje bilo uspješnije i efektivnije, prošloga tjedna u marinu Polesana stigla je i dizalica nosivosti od čak 200 tona, što znači da će se iz mora moći brzo izvući i najluksuzniji i najveći brodovi koji se nalaze na vezovima u marini Polesana. Danko Končar za Navigare je izjavio kako je vrlo zadovoljan napretkom marine Polesana:

“Sve indikacije pokazuju da je marina Polesana postala dio života građana Pule, a istovremeno smo dolaskom nove dizalice dobili novu mogućnost za operativni rad. Zbog svega navedenog i financijski pokazatelji su sve bolji i bolji, a očekujemo i poslije ljeta dolazak novih klijenata koji će iznajmiti vezove na dulje razdoblje. Zanimljivo je i da imamo sve više zainteresiranih za iznajmljivanje poslovnih prostora u glavnoj zgradi Marine, što znači da postoje ljudi koji žele vrijeme provoditi na svome brodu, a nakon toga u uredu odraditi i poslovne obveze. Mogu s veseljem reći da se život u marini Polesana razvija i da dobiva ozbiljne poslovne oblike.”

‘Imamo sve više zainteresiranih za iznajmljivanje poslovnih prostora u glavnoj zgradi Marine, jer nakon broda mogu odraditi poslove u uredu’

Inače, u marini Polesana trenutno je popunjeno 270 vezova od kojih je 200 vezova popunjeno još u prvoj fazi gradnje prošle godine, a 130 je novih vezova koji se otvaraju uoči početka nove sezone kada će nautičari na raspolaganju imati ukupno 400 vezova. Kako doznajemo od Danka Končara i ljudi koji se brinu za rad marine Polesana, postoji veliki interes za vezove te se nautičari za njih dosta raspituju, pogotovo oni kojima ističe ugovor za vez u drugim lukama pa bi se prebacili u marinu Polesana. Istovremeno, veliki interes za vezove iskazale su i charter kompanije pa se može očekivati da će ovo ljeto u marini Polesana biti vrlo dinamično i prometno.

Otvorenjem marine Polesana i gradnjom i otvorenjem novog hotela završila bi druga od triju faza izgradnje kompleksa Sv. Katarina-Monumenti te bi se nakon toga krenulo u treću, vjerojatno i najkompleksniju fazu koja uključuje izgradnju Luke 2, odnosno drugog kraka marine, te izgradnju servisnog hangara i suhih vezova na prostoru velikog kamenoloma.

Dizalica nosivosti od čak 200 tona, koja je u marinu Polesana stigla prošlog tjedna, može iz mora izvući i najluksuznije i najveće brodove. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Upravo je prostor kamenoloma na kojem bi trebalo biti do 1000 “suhih vezova” i dodatnih 150 vezova u moru jedan od glavnih razloga što se Danko Končar i odlučio za tu investiciju. Končar je za Navigare izjavio da će to biti najveća “suha” marina na Jadranu te da će uz nju u Luci 2 biti i servisni centar:

“To će biti srce ovog cijelog projekta. Najveća marina takvog tipa na Jadranu i servisni centar u kojem će se vršiti popravci jedrilica i jahti različitih veličina. Žao mi je što sve skupa toliko traje, ali siguran sam da ćemo, nakon što završimo hotel, brzo krenuti i s realizacijom ove treće faze našeg projekta u Puli.”

Servis brodova u marini Polesana u punom je jeku, a već sada je u marini popunjeno čak 270 od ukupno 400 vezova. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Tekst je nastao u suradnji s marinom Polesana.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.