Apsolon želi stvoriti snažniju budućnost za svoje klijente

Autor:

Apsolon

Konzultantska tvrtka Sense Consulting promjenila je ime u Apsolon.

Novo ime i vizualni identitet pozicioniraju tvrtku kao savjetnika za uspješnije poslovanje u digitalnom dobu. Promjenu imena prati i novi slogan “Mjera za uspjeh”, koji naglašava usmjerenje u područjima digitalne transformacije poslovanja, financijskog i poslovnog savjetovanja te razvoja suvremene javne uprave.

Apsolon je sad tvrtka koja više od deset godina uspješno osigurava rast svojim klijentima – kompanijama, organizacijama i javnim upravama iz dvadeset zemalja. Dvije su godine zaredom dobitnici nagrade European Business Award na nacionalnoj razini i niza drugih priznanja, uključujući i nagradu UNDP-a za razvoj javne uprave, njihovu kvalitetu je prepoznao i Financial Times.

Hrvatska tvrtka se specijalizirala i za podršku u razvijanju Smart City projekata za lokalne zajednice, a bili su ključni i u smanjivanju administrativnih prepreka u Armeniji, što je u konačnici rezultiralo napretkom zemlje sa 61. na 38. mjesto na Doing Business ljestvici Svjetske banke i time značajnim povećanjem investicija. Jedan od osnivača te glavni partner u tvrtki Apsolon, Vedran Antoljak, je povodom novog vizualnog identiteta i imena komentirao razloge za rebranding:

“Vjerujemo da ako želiš promijeniti svijet, započni prvo s promjenama kod sebe. Novo ime i osuvremenjeni izgled odraz su našeg mentalnog sklopa sklonog promjenama, inovativne korporativne kulture, fokusa na najvišu kvalitetu isporuka, preciznost u radu i prepoznavanje šire slike. Novi brend jasnije prikazuje naše vrijednosti, vještine i znanja. Rebrandingom ujedno želimo naglasiti ponudu cjelovitog portfelja usluga, proizvoda i kompetencija potrebnih za digitalnu transformaciju poslovanja – kako brzorastućih manjih i srednjih tvrtki ili gradova, tako i javne uprave bilo gdje u svijetu”.

Mirjana Samardžić Novoselec, partnerica u Apsolonu, istaknula je kako se veseli budućim poslovnim koracima u novom ruhu, naglasivši kako novi brend preciznije odražava karakter tvrtke.

“Poslovni smo savjetnici, detaljni i sveobuhvatni u svom radu, strastveni i odvažni u stvaranju novih znanja te strateški i kreativni u pronalaženju boljih rješenja. Kao vodeća hrvatska konzultantska tvrtka želimo stvoriti snažniju, perspektivniju budućnost za naše klijente, ali i lokalnu zajednicu u kojoj posluju”.

Osim promjene imena, tvrtka je prošli tjedan preselila svoja dva ureda u novi poslovni prostor koji također odražava duh tvrtke. Novi ured smješten je u samom srcu Zagreba i koncipiran tako da se u njemu zaposlenici i klijenti osjećaju motivirano.

Vedran Antoljak

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.