Bivši savjetnik američkog predsjednika Donalda Trumpa za nacionalnu sigurnost Michael Flynn u financijskom izvješću u veljači nije objavio uplate ruske televizijske mreže i druge tvrtke povezane s Rusijom, pokazuju dokumenti koje je Bijela kuća objavila u subotu.

U financijskom izvješću koje je Flynn potpisao 31. ožujka, bivši dužnosnik Bijele kuće naveo je govore koje su platile ruske tvrtke, uključujući državnu televizijsku mrežu RT TV i zrakoplovnu tvrtku Volga-Dnepr.U izvješću se ne navodi koliko je Flynnu uplaćeno, no govori su navedeni u poglavlju pod naslovom “izvori naknada koje premašuju 5.000 američkih dolara godišnje”.

Ti govori nisu uključeni u izvješće koje je Flynn potpisao elektronički 11. veljače, a koje je Bijela kuća također objavila u subotu.

Nepodudaranje s objavljenim uplatama povezanim s Rusijom moglo bi Flynnu dodatno stvoriti pravne probleme.

Umirovljeni general koji je bio prisiljen dati ostavku nakon samo 24 dana pod istragom je zbog svojih kontakata s ruskim dužnosnicima  u široj istrazi o ruskoj upletenosti u predsjedničke izbore 2016.

On je tražio imunitet ako će zauzvrat svjedočiti pred obavještajnim odborima američkoga Senata i Predstavničkog doma, rekao je njegov odvjetnik Robert Kelner u četvrtak.

Flynn je bio prisiljen napustiti Bijelu kuću jer nije izvijestio američkog potpredsjednika Mikea Pencea o razgovorima s ruskim veleposlanikom Sergejem Kisljakom o američkim sankcijama Rusiji, prije Trumpova preuzimanja predsjedničke dužnost

Komentiraj

FOTO:EPA/MICHAEL KLIMENTYEV
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.