Mitsubishi Motors svakim svojim novim modelom potvrđuje 70-godišnju tradiciju u proizvodnji pick-up vozila. Još od davne 1946. godine kada je proizveden prvi primjerak trokotača Mizushima nosivosti 400 kg s motorom straga. Godine 1959. Mitsubishi prebacuje motor sprijeda te značajno poboljšava vozna svojstva. Prvi “pravi” pick-up nosivosti 600 kg predstavljen je 1967. godine pod nazivom Colt pick-up, a naziv pick-up modela L200 ima tradiciju od 1978. godine kada je predstavljena prva generacija uz nosivost od 1.000 kg. Naredne četiri generacije učvrstile su ugled Mitsubishija u tom segmentu vozila. Stoga ne čudi podatak da je u SAD-u Mitsubishi L200 više godina bio najpopularnije uvozno vozilo te vrste, a nova peta generacija je netom po predstavljanju u UK, osvojila prestižnu nagradu “Pick Up of the Year”, magazina Auto Express.

IMAG1467Zbog svega navedenog razveselila nas je prilika voziti i isprobati novi L200 Double Cab s jednim od ekološki najučinkovitijih MMC motora, 2.4-litreni 4N15 DOHC MIVEC turbodizel, dostupnim u dvije izvedbe, sa 154 i 181 KS.

Za lokaciju druženja odabrali smo šumske sljemenske puteve, malo van planirane rute, kako bi što bolje doživjeli njegove tehničke osobine.

Već na prvi pogled L200 pruža dojam ozbiljnog pick-up vozila s odličnim terenskim osobinama. Povišena karoserija lako savladava sve offroad prepreke i čini ovaj automobil ne samo praktičnim, već i vrlo zabavnim.

IMAG1479Prostrana kabina, upravljač prilagodljiv po visini i dubini, inovativna prednja sjedala i veći kut naslona stražnjeg sjedala, dvozonski klima-uređaj i poluge za mijenjanje brzina na upravljaču, pružaju izniman užitak vožnje.

Kućište bloka i glava motora napravljeni su od aluminija, čime je smanjena masa te povećana snaga i učinkovitost. Ojačan je i nosivi okvir korištenjem čelika visoke vlačne čvrstoće (21% čelika od 440 MPa do 890 MPa), povećana je dopuštena masa prikolice do 3100 kg, volumen teretnog prostora za 30% te dubina istog na 475 mm u odnosu na prethodni model. Specifičnost novog L200 predstavlja i najmanji radijus okretanja u kategoriji od svega 5.9 metara.

IMAG1472Mitsubishi L200 pick-up krasi iznimno bogata oprema već u osnovnom paketu oprema Invite, dok su kupcima na raspolaganju još i paketi Intense i Instyle.

Petom generacijom modela L200 za 2016. godinu Mitsubishi nastoji zadržati primat u segmentu pick up vozila na europskom tržištu. Napredni sustav stalnog pogona na sva četiri kotača sa tri diferencijala uz mogućnost isključivanja prednjeg pogona i reduktorom (Super Select 4WD) iz legendarnog Pajera i dalje predstavlja presedan među pick-up vozilima.

Novi L200 dolazi u dvije izvedbe karoserije, Club Cab i Double Cab. Club Cab nudi inovativan pristup prostoru iza prednjih sjedala (sa 2 pomoćna sjedala), kroz stražnja vrata s nasuprotnim otvaranjem. Double Cab karakterizira J-line dizajn stražnjeg dijela kabine, čime je povećana prostranost iste bez smanjenja teretnog prostora. Kod oba modela moguć je 100-postotni odbitak PDV-a, a Club Cab k tome ne podliježe PPMV-u.

IMAG1483Uvjereni smo da će novi L200 ispuniti očekivanja ne samo pick-up fanova nego i korisnika SUV i sedan vozila. Cijena Club Cab izvedbe kreće se već od 222.900,00 kn, a više informacija potražite na www.mitsubishi-motors.hr.

Komentiraj

PREGLED
Izgled
95 %
Udobnost
82 %
Kvaliteta
90 %
Cijena
90 %
FOTO:Nacional
PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.