Važna poslovna godina za Arena Centar

Autor:

Arena Centar

Arena Centar, najveći trgovački centar u Gradu Zagrebu, doživio je jednu od najvažnijih poslovnih godina od svog otvaranja 2010. godine.

Centar je lani potvrdio vodeću ulogu u sektoru trgovačkih centara, povećavši promet trgovina za 10 % u usporedbi s 2015. godinom i privukavši više od 9 milijuna posjetitelja.

Tijekom prošle godine, NEPI – New Europe Property Investment plc, vodeća grupacija za investicije i razvoj nekretnina u srednjoj i istočnoj Europi, kupila je Arena Centar. 

Najsnažniji su rezultati tokom 2016. godine bili u prometima trgovina zakupaca, s povećanjem od 10 % i u potrošnji posjetitelja, koja se povećala za 7 %. Promet i potrošnja posjetitelja pokazuju kontinuiran stabilan rast, što je rezultat usmjerene poslovne i marketinške strategije. Istaknimo kako su najmovi prostora rezultirali su 95-postotnom popunjenošću prostora.

Što se tiče ponude brendova, Arena Centar je potvrdio svoju istaknutu poziciju za ulazak brendova koji su novi na tržištu te isto tako u segmentu poznatih međunarodnih brendova.

Lani su se u Arena Centru otvorile 22 nove trgovine, među kojima prednjače tematski uređen restoran Old Wild West i prva NYX Professional Makeup trgovina u Republici Hrvatskoj. Nedavno je, kao treći po redu u svijetu, dodan i Samsung Experience Store.

Nova otvaranja bila su popraćena s 13 važnih proširenja…

GfK Centar je prošlogodišnjim svibnjskim istraživanjem potvrdio visoku razinu zadovoljstva kupaca. Zadovoljstvo kupaca proizlazi iz dojma i rasporeda trgovačkog centra (čistoća, radno vrijeme), vrlo su popularne i kino dvorane, dostupnost parkinga te dobra ponuda trgovina i proizvoda… 

Posjetitelji prosječno potroše jedan i pol sat u centru, a više od 75 % njih tijekom svoje posjete odluči se na kupovinu.

U studenom 2016. godine NEPI je kupio Arena Centar s 62 100 m2 ukupne površine za iznajmljivanje, kao i 4.4 ha pripadajuće zemlje. NEPI je započeo s uvođenjem novih menadžerskih i operativnih znanja, s ciljem optimizacije i povećanja vrijednosti imovine, kako bi se dodatno osnažila poslovna pozicija Arena Centra.

“Arena Centar i NEPI na tržište donose najvišu kvalitetu, uz izvanrednu komercijalnu vrijednost, svijetlu budućnost koju jamči nova akvizicija i jedinstvenu ponudu za zajednicu. Planiramo dodatno povećati vrijednost imovine i ponuditi javnosti jedinstveno i neusporedivo odredište za kupnju i zabavu dovođenjem novih modnih marki i poboljšanjem ponude zabave. Postojećim kapacitetima namjeravamo dodati 6 000 m2 površine za iznajmljivanje i planiramo širenje oko trgovačkog centra s namjerom bolje povezanosti sa susjednom Arenom Zagreb”, rekao je nedavno Marius Barbu, Asset Manager NEPI.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)