BMW 750Li xDrive

Bavarski proizvođač iskoristio je frankfurtski sajam automobila za predstavljanje svog trenutno najluksuznijeg i najprestižnijeg modela i za pokazivanje javnosti najnaprednijih tehnologija kojima raspolaže.

Pogledajte galeriju fotografija s frankfurtskog auto-salona 2015.

Nova generacija BMW-ove top limuzine ima unaprijeđen dizajn, ali samo u granicama koje su dozvoljene modelu namijenjenom prije svega konzervativnim klijentima.

Za automobil ove veličine ušteda u masi je važna stavka u projektnom zadatku, a BMW je na tom planu postigao veliki napredak upotrebom lakših materijala, kao što su karbonska vlakna, aluminij, magnezij…

U usporedbi s prethodnikom, novi model je – ovisno od motora i paketa opreme – lakši i do 200 kg.

23738610555ffbc0bb8338301787014_origStandardna verzija dugačka je 5.098 mm, široka 1.902 mm, a visoka 1.467 mm, dok međuosovinski razmak iznosi 3.070 mm, kao i kod prethodne generacije.

U ponudi će se naći i model sa produženim međuosovinskim razmakom (3.210 mm).

Ova varijanta je i nešto viša (1.479 mm), dok je širina ista kao kod standardne verzije.

170181995455ffbc0bee594483138176_origUnutrašnjost je takođe modernizirana u odnosu na odlazeći model.

Automobil je opremljen novim iDrive 5.0 multimedijskim sustavom (s ekranom osjetljivim na dodir dijagonale 7 inča), kojim se po prvi put može upravljati i pomoću pomaka ruke.

Na raspolaganju je i bežični punjač baterija mobilnog telefona i Ambient Air paket koji po želji ispušta u kabinu različite ugodne mirise.

192171607755ffbc0c1ecb7215255573_origU novoj Seriji 7 debitirao je i BMW-ov sustav za daljinsko parkiranje (Remote Control Parking), koji vozaču omogućava uparkiravanje/isparkiravanje vozila daljinskom komandom, bez obzira nalazi li se on u vozilu ili ne.

BMW Serije 7 standardno je opremljen zračnim ovjesom koje ima funkciju automatskog podešavanja visine oslanjaja tijekom vožnje.

Također po prvi put, “sedmica” ima sustav upravljanja na sva 4 kotača (Integral Active Steering ili X Steer), koji je uparen sa sustavom pogona na obje osovine (xDrive).

Kad su u pitanju najluksuzniji sadržaji, u modelu s produženim međuosovinskim razmakom u ponudi je i Executive Lounge paket, koji podrazumeva četvorozonski klima uređaj i sjedišta s ugrađenom ventilacijom i masažom, dok putnici koji se nalaze na stražnjoj klupi mogu položaj svojih sjedišta (uključujući i naslone) podešavati električnim putem.

116758996355ffbc0c4138c657757832_origPaleta motora sastoji se od dva benzinca, jednog dizelaša i hibridnog pogonskog sustava. BMW 740i/740Li opremljen je 3.0 litarskim TwinPower Turbo šestocilindarskim motorom s 326 ks (240 kW) i 450 Nm.

Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 5,5 s, a razvija maksimalnih, elektronski limitiranih 250 km/h.

Trenutno najjača benzinska verzija, 750i xDrive/750Li xDrive, ispod haube krije 4.4 TwinPower Turbo V8 koji proizvodi 450 ks (330 kW) i 650 Nm. Do stotke ubrzava za 4,4 s, prije nego što dostigne takođe tvornički ograničenih 250 km/h.

Dizel varijante, BMW 730d/730Ld/730d xDrive/730Ld xDrive pogonjene su 3.0 litarskim TwinPower Turbo šestocilindrašem sa 265 ks (195 kW) i 620 Nm maksimalnog okretnog momenta.

Nešto sporija od benzinaca, ova verzija od 0 do 100 km/h stiže za 5,8 s uz maksimalnu brzinu od 250 km/h. Za prijenos snage upotrebljen je osmostupanjski automatski mjenjač.

82366100255ffbc0c5f152936902792_origNovi BMW Serije 7 u europske prodajne salone stiže u listopadu 2015, a 2016. ponuda će biti proširena hibridnom “Plug-In” verzijom 740e/740Le/740Le xDrive.

Ovaj model pogon dobiva od četvorocilindričnog 2.0 TwinPower turbo benzinca potpomognutog elektromotorom od 95 ks (70 kW).

Ukupna kombinirana snaga dostiže 326 ks (240 kW), pa automobil do stotke ubrzava za 5,5 s i dostiže 240 km/h.

BMW tvrdi kako prosječna potrošnja iznosi samo 2,1 l/100 km i kako je vozilom moguće prijeći do 40 km samo uz pomoć električne energije iz pogonskih baterija. U čistom električnom modu, maksimalna brzina limitirana je na 120 km/h.

A u sljedećem videu prošetajte se novom “sedmicom”:

Komentiraj

FOTO:Newspress
PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.