Addiko banka je novo ime bivše financijske grupacije Hypo Group Alpe Adria, koja od 11. srpnja počinje poslovati.

S novom vlasničkom strukturom koju čine Advent International, jedan od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, nova banka će se u svom djelovanju ponajprije usredotočiti na jasnije, jednostavnije i izravnije bankarstvo.

„Rebrendingom ne mijenjamo samo svoje ime i vizualni identitet, već provodimo sustavnu promjenu nabolje. Dugo i intenzivno smo se pripremali za ovaj, za nas, jako važan dan, ali ovo je tek početak, pravi posao je tek ispred nas. Dali smo obećanje da ćemo isporučiti jasno jednostavno i izravno bankarstvo i to ćemo i učiniti. Znamo da je to proces koji ćepotrajati, ali baš zato se mijenjamo jer osiguravanje takve usluge klijentima smatramo ključnim. Novi je brend simbol ove transformacije i početak izgradnje bolje banke“, rekao je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Nova poslovna strategija, bolje pozicioniranje, čvrsti identitet brenda, primjena viših standarda, fokus na poslovanje s građanstvom, malim i srednjim poduzetništvom te ulaganje u digitalne tehnologije će biti glavne smjernice rada Addiko Banke.

„Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini drugačijima od konkurencije. Strategija znači donositi odluke. Ona znači namjerno izabrati biti drugačiji, a mi smo odlučili biti banka koja će realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način. Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele poslovati. Zato smo se i odlučili za kreativan pristup koji se izravno bavi segmentima koje želimo, možemo i hoćemo poboljšati“, izjavio je Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG.

Addiko banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizualnom identitetu surađivala s hrvatskom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić i međunarodnom brend konzultantskom tvrtkom Prophet.

Komentiraj