Lidl Hrvatska, koji je od svake prodane bočice Saguaro vode odvajao po 20 lipa, prikupio je 206 152 kune za projekt udruge Portal Dobrote ‘Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno’. Ček je predstavnicama Portala Dobrote uručila voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska Marina Dijaković u društvu rukometaša Zlatka Horvata, koji je ovu akciju podržao u sklopu Lidlove suradnje s Hrvatskim rukometnim savezom.

Prikupljenim sredstvima osigurat će se godišnja prehrana u školi za učenike u potrebi iz 10
srednjih škola diljem Hrvatske, a bit će osigurano oko 30 000 učeničkih obroka. Projekt ‘Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno’ započeo je 2014. godine, isprva kao samostalna inicijativa Udruge Portal Dobrote. Cilj je bio pomoći djeci koja nemaju pravo na besplatnu prehranu u školi jer njihove obitelji nisu primatelji socijalne pomoći, ali su zbog različitih životnih okolnosti financijski ugroženi. Riječ je o djeci koja često ne jedu ništa u školi jer roditelji nemaju dovoljno novca da im financiraju obroke u školskoj kuhinji. Za osnovnoškolce koji se nalaze u ovakvoj situaciji, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku odnedavno raspisuje natječaj. Portal Dobrote nastavlja s projektom ‘Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno’ u srednjim školama, u kojima također postoji velika potreba, a nisu obuhvaćene ovim natječajem, niti imaju pravo na besplatnu prehranu, čak i ako su obitelji primatelji socijalne pomoći.

„Ponosni smo što imamo priliku biti dijelom ovog plemenitog projekta. Žalosni smo što u društvu uopće postoji ovakva potreba, ali i sretni što postoje udruge poput Portala Dobrote, koje svoje vrijeme i trud nesebično daruju onima kojima je to uistinu potrebnije. Rado smo podržali njihove napore svojom donacijom, a nadamo se da ćemo učiniti razliku u svakodnevnim životima srednjoškolaca kojima ćemo osigurati godišnju prehranu u školi“, izjavili su iz Lidla Hrvatska.

Udruga Portal dobrote djeluje od 2014. godine kroz niz humanitarnih inicijativa kao što su ‘Kruh za poslije’, ‘Jakna viška’, ‘Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno’, ‘Štandovi dobrote’ i brojne druge. Djelovanje udruge usmjereno je pomaganju, vraćanju dostojanstva, ali i uključivanju cijele zajednice. Dobitnici su državne Nagrade za promicanje prava djeteta 2015. godinu i Ponos Hrvatske 2015. godine.

„Plaćajući obroke djeci u srednjim školama kojima roditelji nisu u mogućnosti priuštiti isti nije socijalna pomoć već socijalno ulaganje u budućnost. Stoga smo izuzetno sretni što se u projekt Portala Dobrote Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno uključio baš Lidl koji je vodeći trgovački lanac, ne samo po svom odnosu prema kupcima, već i prema svojim zaposlenicima. Deklaracija o pravima djeteta kaže: „Čovječanstvo duguje djetetu sve najbolje što može dati“. Lidlova akcija doniranja 20 lipa od svake prodane Saguaro vode pokazatelj je pravilne promocije pozitivnih društvenih vrijednosti, u ovom slučaju usmjerenih na našu djecu – našu budućnost“, rekla je Sanja Bijonda, predsjednica Udruge Portal Dobrote.

Podsjetimo, Lidlova akcija trajala je od 16. listopada do 12. studenoga 2017. godine, a od svake prodane bočice Saguaro vode Lidl je donirao 20 lipa za projekt udruge Portal Dobrote ‘Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno’.

Komentiraj

FOTO:Nacional
PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.