Renault Clio 1.5 dCi (2009.): zagrijan motor se gasi nakon zaustavljanja, OVO su mogući uzroci

Autor:

Stiv Cinik, Renault

Renault Clio 1.5 dCi: problem je u brizgaljkama, visokotlačnoj pumpi goriva common-rail sustava ili senzoru temperature

PITANJE ČITATELJA
Renault Clio 1.5 dCi iz 2009,. koji je prešao 212.000 km., vuče i radi normalno, ali kad se treba zaustaviti prilikom stajanja on se ugasi.

ODGOVOR DOKTORA
Tri su moguća problema. Prvi je u brizgaljkama, koje možda propuštaju gorivo (potrebno je provjeriti povratni vod) ili ne ubrizgavaju dobru količinu goriva.

Drugi je mogući problem u visokotlačnoj pumpi goriva common-rail sustava. Važno je provjeriti tlak goriva u praznom hodu, koji treba biti 300 bara.

Treći je u senzoru temperature motora ECTS (Engine Coolant Temperature Sensor), koji šalje pogrešni signal u kontrolna jedinica motora ECU (Engine Control Unit).

Ali, s obzirom na godine i kilometre, treba računati na određeni stupanj dotrajalosti motora, pa je preporučljivo izmjeriti tlakove kompresije hladnog motora, u kvalitetnom servisu za dizelske motore, koji će ujedno detektirati i riješiti uzrok problema, prema navedenom.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.