Predstavljanje agende medijske konferencije New Europe Market 2018

Autor:

New Europe Market 2018

Od 11. do 14. lipnja u Dubrovniku šesto NEM izdanje donosi zanimljive teme ključne za medijsku industriju s naglaskom na sadržaj koji je u posljednjih nekoliko godina doživio velike promjene u odnosu na način na koji publika doživljava televiziju.

Prenosimo dio priopćenja: 

“Uz sedam panela, osam prezentacija te više od 160 tvrtki koje sudjeluju na NEM-u, među kojima su najistaknutije Eutelsat, Fox Networks Group, AMC Networks International, Comcast Technology Solutions, BBC Worldwide, Warner Bross, Global Agency, Viasat World i druge, NEM je i prilika za networking uz pauze i atraktivne večernje partyje.

Medijski stručnjaci, vrhunski govornici i panelisti ostvarit će mnogo dinamičnih diskusija, a među najistaknutijima su svakako John Rossiter, generalni direktor za Srednju Europu, Sony Pictures Television Networks, Katharina Behrends, glavna direktorica za Srednju i Istočnu Europu, NBCUniversal International Networks, Pete Smith, direktor Antenna Internationala, Salim Mukaddam, generalni menadžer i potpredsjednik za Srednju i Istočnu Europu iz BBC-ja Worldwide, Daniel Reszka, potpredsjednik za mladenačke i nove brendove CEEI te Anette Schaefer, potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu, Deutsche Telekom AG.

Panel ‘Igra pay TV-a i digitalnog sadržaja’, otvorit će sezonu panela a tiče se budućnosti kanala i njihova hvatanja ukoštac s općeprisutnom digitalizacijom. O svijetu oglašavanja govorit će vrhunski stručnjaci iz branše te se dotaknuti zarade, publike, sadržaja i novih alata u oglašavanju na panelu ‘Oglašavanje: kada je previše?’

‘Veliki zahtjevi malih šefova’, odnosno naših najmilijih, djece, panel je koji će zaključiti drugi dan NEM-a, 12. lipnja. Ususret svjetskom nogometnom prvenstvu trećeg dana NEM-a otvara se rasprava ‘Nogomet: Tko drži cijenu visokom’, dok će drugi panel ‘Može li lokalna produkcija učiniti razliku’ pokušati riješiti problem gledanosti i kvalitetnog sadržaja i programa.

‘Kako proizvesti odličan lokalni sadržaj’ panel je koji se nadovezuje na lokalnu produkciju, a na njemu će sudjelovati i producent jedne od najpoznatijih skandinavskih serija Humans, Lars Lundström.

Posljednji dan NEM-a posvećen je škakljivoj temi ‘Borba protiv piratstva u regiji’ koja će otvorit mnogobrojna pitanja o online piratstvu, poput onih kakve je sankcije nužno uvesti u tržište i što možemo naučiti od drugih zemalja.

Kako izgleda uspjeh – 30 minuta po našim CEE tržištima, ispričat će potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu Deutsche Telekoma, Anette Schaefer, u studiji slučaja.

Mladi poduzetnik Arash Pendari, direktor i osnivač Vionlabsa, održat će prezentaciju kojom će uputiti na razvoj umjetne inteligencije u filmskoj i TV industriji.

Posebno je zanimljiva i prezentacija serije Skam producenta Håkona Mosleta koji će u studiji slučaja reći sve detalje o globalnom fenomenu ove norveške serije namijenjene tinejdžerima.

Kako se modernizirao brend National Geographic, star čak 130 godina, prezentirat će Christian Brent, viši potpredsjednik za globalna istraživanja i strategije publike, Fox Networks Group.

O novoj eri televizije govorit će Erik Yoona voditelj TV poslovanja i Gyorgyjo Takacs, tehnički stručnjak za kućnu zabavu, podružnice za Srednju i Južnu Europu, LG…”, piše u objavi.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.