Donesena je presuda, Johnny Depp nije dokazao da nije tukao suprugu

Sud u Londonu zaključio je kako je magazin The Sun objavio istinu kada je napisao da je glumac Johnny Depp tukao i maltretirao svoju bivšu suprugu, glumicu Amber Heard, tijekom braka. Sudac Andrew George Lindsay Nicol donio je tu odluku, kako je objavljeno, temeljem analize 14 incidenata koju je obrana navela, a tabloid The Sun objavio, kada je o Deppu pisao kao o „mlatitelju supruge“. Ujedno, sudac Nicol je objavio kako tužitelj, u ovom slučaju Johnny Depp, nije uspio dokazati svoje navode.  Ova presuda objavljena je u ponedjeljak u 11 sati, tri mjeseca nakon što su završene sudske rasprave.

Podsjetimo, 57-godišnji Depp tužio je izdavača tabloida The Sun, kompaniju News Group Newspapers (NGN) i njihovog izvršnog urednika Dana Wootton, zbog teksta u kojem je objavljeno kako je on „mlatitelj supruge“. Kompanija News Group Newspapers morala je na sudu dokazati da je taj navod istinit, što su i uspjeli. Odmah po objavi presude, kompanija je u službenom priopćenju navela kako je The Sun uvijek branio žrtve obiteljskog nasilja i to tijekom više od 20 godina. „Žrtve obiteljskog nasilja nikada ne smiju biti ušutkane, zahvaljujemo sucu koji je pažljivo uzeo u obzir naše dokaze te zahvaljujemo Amber Heard na hrabrosti pri davanju iskaza na sudu“.

Komentiraj