hina

Demantij s HRT-a

Hrvatska radiotelevizija (HRT) opovrgnula je u srijedu informaciju iz Hinine vijesti o racionalizaciji poslovanja na HRT-u da će biti smanjene plaće HRT-ovcima s najvišim koeficijentom koji “gotovo uopće ne sudjeluju u proizvodnji programa niti donošenju važnih odluka u poslovanju HRT-a”, jer su među njima navedeni i radnici koji obnašaju rukovodeće pozicije ili sudjeluju u proizvodnji programa.

U članku pod naslovom “Racionalizacija poslovanja na HRT-u: Prvi na udaru savjetnici i novinari-mentori sa 16.000 kuna plaće”, koji je objavljen 16. ožujka, iznesene su netočne informacije. Netočna je informacija da radnici HRT-a s visokim koeficijentom plaće “gotovo uopće ne sudjeluju u proizvodnji programa niti donošenju važnih odluka u poslovanju HRT-a”.

Naime, dio tih radnika obnaša rukovodeće pozicije, a dio radnika sudjeluje u proizvodnji programa, navodi u demantiju glavni ravnatelj HRT-a Kazimir Bačić.

U Hininoj vijesti, u kojoj se najavljuje smanjenje visokih plaća dijela zaposlenih na HRT-u, navodi se da vodstvo HRT-a priprema donošenje novih pravilnika o sistematizaciji, unutarnjem ustroju i plaćama i drugim materijalnim pravima zaposlenika HRT-a, u sklopu kojih bi se prvi na udaru trebali naći savjetnici i novinari-mentori s oko 16.000 kuna neto plaće.

Riječ je o dvadesetak najviše plaćenih HRT-ovaca s koeficijentom plaće 16, a na zadnjem ažuriranom popisu našli su se zaposlenici kojima je prosječna bruto plaća kao novinara-mentora iznosila čak 26.695 kuna, čemu nakon odbitaka treba pribrojati dodatke na staž, topli obrok i prijevoz.

Komentiraj