BRANIMIR BUBICA: ‘Klapsko pjevanje mora biti brend jer je jedinstveno’

Autor:

21.08.2021.,Sibenik-Na trgu Republike Hrvatske odrzan je 24.ti po redu festival dalmatinska sansona Sibenik 2021,na kojem su nastupila 24 izvodjaca. Branimir Bubica, klapa Sebenico
Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Dusko Jaramaz/PIXSELL

Koncert Branimira Bubice i klape Sebenico „Dalmacijo, ti si zadnja luka“ održat će se 7. rujna na otvorenoj pozornici, u atriju Dvorane Lisinski. Bit će to do sada najveći koncert ove klape, kojim se obilježava dvostruko slavlje – Bubica slavi 20 godina profesionalne karijere, a klapa Sebenico deset godina rada.

Branimir Bubica, 38-godišnji Šibenčanin, kaže:

„U ovih 20 godina bilo je jako puno nezaboravnih nastupa na koje smo ponosni, a jedna od najdražih uspomena je pjevanje ‘Šibenske balade’ na Times Squareu u New Yorku u sklopu mini turneje po SAD-u s klapom Sebenico. Koncert u Lisinskom znači nam jako puno, ozbiljno se pripremamo za tu večer koju smo zamislili kao lijepu šibensku priču u srcu Zagreba. Na otvorenoj pozornici pridružit će nam se Ivana Kovač i Ivo Pattiera, prisjetit ćemo se i moje klape Teuta u kojoj sam započeo profesionalnu karijeru te autorskih pjesama klape Sebenico. Zapjevat ćemo i svoju najnoviju pjesmu ‘Ne dan moju tisnu kalu’ s kojom smo prije koji tjedan osvojili drugu nagradu publike na Večerima dalmatinske šansone u Šibeniku, a publika će uživati i u brojnim pjesmama koje smo izvodili posljednjih godina na Festivalu dalmatinskih klapa u Omišu.“ 

Istaknuo je da je Šibenik grad pisme, a naročito klapske i dalmatinske. Obavezno štivo svih mladih generacija Šibenčana su pjesme klape Šibenik, klape Jadrija, Miše Kovača, Vice Vukova, Arsena Dedića i drugih šibenskih umjetnika. Iako se bavio mjuziklima i pjevao u operi splitskog kazališta te krenuo u snimanje pop albuma, u konačnici se najljepše osjeća u klapskom pjevanju. Klapa Sebenico proslavit će deset godina djelovanja, a za to vrijeme snimila je dva albuma, dok treći izlazi koncem godine ili početkom sljedeće.

Ima li klapsko pjevanje budućnost, može li biti brend?

„Klapsko pjevanje treba biti brend jer je zaista jedinstveno u svijetu. Veliki korak je što ga je UNESCO stavio pod zaštitu, a na nama je da se trudimo što više raditi na očuvanju autohtone pjesme a capella. Bez obzira na to što se danas većina klapa modernizirala i prilagodila novom vremenu, jako je važno njegovati tradiciju“, smatra Branimir Bubica.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.