Na Međunarodnoj konferenciji Udruženja za upravljanje smještajnim objektima (VRMA) koja se održala u Las Vegasu, Booking.com, tvrtka za online rezervaciju smještaja koja spaja putnike s najvećim izborom smještajnih objekata, najavila je ključne novosti za iznajmljivače.

Osim nedavnog otvaranja novog poslovnog odjela posvećenog isključivo pružanju pomoći partnerima, Booking.com uvodi i nove alate za partnere kojima se pokrivaju određene jedinstvene potrebe ovog tržišnog segmenta. Ti su alati proizašli iz povratnih informacija koje su partneri Booking.com-a izravno naveli po pitanju poboljšanja koja bi im najviše koristila u poslovanju.

Prenosimo dio priopćenja za medije: 

“Značajke novog proizvoda omogućuju raznoliku, personaliziranu i jedinstvenu platformu koja će partnerima koji se bave kratkoročnim najmom pomoći pri opsežnim promjenama i upravljanju sustavima za uštedu vremena s ciljem boljeg iskustva prilagođenog korisnicima. Uz to, proizvodi Booking.com-ove platforme odsad su dostupni i u okviru Pulse mobilne aplikacije za partnere, a izravno su povezani sa softverom ili channel managerima koje koristi partner. Nove značajke, koje možete vidjeti na stranici propertymanagers.booking.com, partnerima pružaju veću kontrolu te uključuju:

Grupno umrežavanje: Uštedite vrijeme uz novu značajku Booking.com-a zvanu Grupno umrežavanje, koja uključuje sustav razmjene poruka s gostima uz predloške i automatizirani sustav za usklađivanje rasporeda koji pomaže pri upravljanju objektom.

Alati za grupne izmjene: Uz samo nekoliko klikova primijenite izmjene na svim svojim objektima. Uz nove alate za grupne izmjene Booking.com-a, kojima možete pristupiti putem stranice za grupno umrežavanje, partneri mogu postaviti uvjete otkazivanja ili posebne ponude za sve objekte odjednom.

Upravljanje gostima: Novi alat donosi vam veću kontrolu nad time tko rezervira jedinice u vašem objektu. Moći ćete od gostiju zatražiti unos određenih podataka, poput telefonskog broja, adrese, broja prethodno ostvarenih boravaka kod drugih partnera Booking.com-a i više.

Vaš profil: Ključni je dio Booking.com iskustva pokazati korisnicima zašto je boravak u vašem objektu jedinstven izbor, kao i postavljanje realnih očekivanja što se tiče boravka.

Povezivost: Bez obzira na način na koji su povezani, sve će opcije biti dostupne partnerima za upravljanje svojim objektima, bilo da je to Booking.com ekstranet, mobilna aplikacija Pulse ili pružatelj usluge povezivanja.

Olivier Grémillon, potpredsjednik u Booking.com-u, govorio je na VRMA konferenciji u okviru teme Upravitelji objekata i online putničke agencije (OTA): Razgovor s vodećima u industriji“: „Upravitelji objekata godinama koriste Booking.com i njihove kontinuirane povratne informacije bile su ključne za razvijanje naših novih proizvoda i usluga. S milijun novih registracija domova, apartmana i drugih jedinstvenih smještajnih objekata u protekloj godini, Booking.com ulaže u tehnologiju, marketing i infrastrukturu kako bi razvijao proizvode koji upraviteljima objekata mogu donijeti veće prihode, što im omogućuje da usmjere svoj trud na poboljšanje korisničkog iskustva gostiju – što mi zatim oglašavamo svojoj globalnoj publici“, piše u objavi. 

Olivier Grémillon, potpredsjednik u Booking.com-u

Komentiraj