VIP Nova ulaganja u razvoj mobilnih i fiksnih mreža

Autor:

Zagreb, 03.11.2011 - Ilustracija prikazuje mobilne telefone. Iz Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) potvrdili su danas da se odvija istraga nad tri operatora mobilne telefonije u Hrvatskoj HT-a, Vipneta i Tele2 Hrvatske zbog sumnje da su se 2009. dogovarali oko tarifa i udružili u kartel, dok su iz sve te tri tvrtke to opovrgli tvrdeæi da meðu njima nije bilo nikakvog dogovaranja.
foto FaH/ Damir SENÈAR /ds

U prvih šest mjeseci 2018. godine Vipnet je nastavio bilježiti pozitivne trendove u poslovanju. Zahvaljujući kontinuiranim pozitivnom aspektima u komercijalnom poslovanju tvrtke i snažnijem razvoju mobilnih i fiksnih mreža, Vipnet je ostvario prihode u iznosu od 213.1 milijun eura, što je za 1.8 posto više u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, izvijestili su iz VIP-a.

Uslijed povećanja prihoda, EBITDA je porasla za 12.3 posto na 53.6 milijuna eura. Osim toga, u prvoj su polovici godine Vipnetova ulaganja iznosila 36.3 milijuna eura; najviše je ulagano u fiksnu internetsku mrežu velikih brzina te u 5G transformacijski proces mobilne mreže.

Ukupni broj korisnika u mobilnom segmentu porastao je za 1.1 posto na 1.8 milijuna. Broj korisnika u prepaid segmentu pao je za 9.1 posto, dok je u istom razdoblju pretplatnička baza snažno porasla za 10.9 posto. Tijekom prvih šest mjeseci ove godine Vipnet je ostvario rast prihoda u mobilnom segmentu od 2.5 posto, i to zahvaljujući monetizaciji povećanog korištenja podatkovnog prometa potaknutog razvojem i širenjem Vipnetove mobilne mreže. Prosječni prihod po korisniku (ARPU) ostao je isti u usporedbi s istim razdobljem prošle godine i iznosi 11.7 eura.

Zabilježen je i rast mobilnog broadbanda, i to od 24 posto. VIP napominje kako je to rezultat uvođenja usluge Homebox, koja omogućuje korištenje super-brzog interneta i korisnicima izvan urbanih područja koji se s bakrene parice prebacuju na uslugu Homebox.

Broj kućanstava koja koriste Vipnetove fiksne komunikacijske i TV usluge u prvih šest mjeseci 2018. godine iznosio je 293.8 tisuća, što je za 3.8 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine. Broj fiksnih širokopojasnih linija smanjen je za 2.8 posto u odnosu na prvu polovicu 2017. godine, dok je broj korisnika fiksne telefonije pao za 4.9 posto.

Kombiniranjem kabelske, IPTV i satelitske televizije, Vipnet je u prvoj polovici 2018. godine ostvario porast broja korisnika od 3.9 posto. Prosječni prihod po liniji (ARPL) porastao je za 5.1 posto i iznosi 28.8 eura. Sveukupno, u prvih šest mjeseci 2018. godine Vipnet je u fiksnom segmentu zabilježio porast prihoda od 2.7 posto.

“Vipnet nastavlja bilježiti pozitivne rezultate poslovanja, a u ključnim tržišnim kategorijama ostvaruje organski rast. Ova je godina doista dinamična za tvrtku, s obzirom na to da istovremeno prolazimo kroz digitalnu transformaciju, opsežni 5G transformacijski proces te proces promjene brenda. Trenutno temeljito preuređujemo uredske prostore, kao i način rada na Vipnetovom kampusu, kako bismo bili agilniji te brže reagirali na korisničke zahtjeve”, izjavioje predsjednik Uprave Vipneta Jiří Dvorjančanski.

Dodao je i kako je nakon 19 godina Vipnbet najavio promjenu brenda, te će postati A1 Hrvatska. “Mnogi će naši napori do kraja ove godine biti usmjereni na taj obiman i zahtjevan proces, no to neće utjecati na naše svakodnevno poslovanje. Uza sva ulaganja i napore da se prilagodimo digitalnoj evoluciji, i dalje ćemo biti pouzdan partner svojim korisnicima u brzorastućem digitalnom dobu”, zaključio je.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.