Kako Hrvatska mijenja odnos prema turistima iz Kine

Autor:

ATLAS AGENCIJA I UDRUGA PUTEVIMA MARKA POLA

Nacional otkriva zašto dva nedavna događaja najavljuju znatno povećanje broja kineskih turista u Hrvatskoj, kojih je ove godine već 50 posto više nego cijele prošle godine, te kakvu ulogu u tome ima gledani kineski reality show

drugoj polovini listopada, kako ekskluzivno doznaje Nacional, dogodila su se dva važna događaja koja bi u skoroj budućnosti mogla pridonijeti značajnom povećanju interesa kineskih turista za Hrvatsku, što bi moglo osjetno produžiti i obogatiti turističku sezonu.

U drugoj polovini listopada u Zagrebu i Dubrovniku dovršeno je snimanje najpopularnijeg kineskog reality showa. Istodobno je u Macau hrvatska delegacija sudjelovala na velikom međunarodnom Gospodarskom forumu o globalnom turizmu GTEF (Global Tourism Economy Forum), na kojem je Hrvatska predstavila svoje turističke potencijale. Show „Tian Tian Xiang Shang“, čiji bi se naslov mogao prevesti „Svakog dana sve više napredujem“, emitira se na kanalu Hunang TV od 2008. i jedna je od najpopularnijih zabavnih emisija u Kini, pokrenuta za promociju kineske kulture i tradicije u Kini i u svijetu. Emisiju u kojoj nastupaju najpoznatiji kineski celebritiji redovno prati više od 300 milijuna gledatelja, a nedavna snimanja na lokacijama u Zagrebu i Dubrovniku koja su zahvaljujući zajedničkim naporima kineskih i hrvatskih institucija dovršena u drugoj polovini listopada, dodatno će promovirati Hrvatsku kao zanimljivu i atraktivnu turističku destinaciju, ali i pokazati stvarni interes kineskih turista za posjet Hrvatskoj…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.