Hrvatska startup scena bogatija je za projekt Kolegio.hr čiji je cilj širenje i poboljšavanje ponude studentskih popusta u Hrvatskoj.

Ideja projekta je okupiti studente i kompanije na jedno mjesto koje će studentima u Hrvatskoj olakšati studentske dane, a tvrtkama pružiti učinkovit kanal komunikacije prema studentskoj populaciji. Tehnološki startup Kolegio.hr razvija se unutar mladog tima u sklopu poduzetničkog inkubatora Razvojne agencije Zagreb – TPZ uz infrastrukturnu podršku i stručnu pomoć članova.

Web i mobilna platforma Kolegio.hr studentima omogućava kupovinu po sniženim cijenama na prodajnim mjestima i web trgovinama poznatih kompanija korištenjem kodova ili digitalne studentske iskaznice.

Činjenica je da u mnogim europskim zemljama studenti uživaju pogodnosti ostvarivanja popusta na prodajnim mjestima i web trgovinama velikog broja poznatih kompanija. Naša misija je doseći standard tih zemalja i omogućiti studentima u Hrvatskoj pogodnosti koje do sada nisu imali.

Osim toga, pripremamo suradnju s mnogim poznatim kompanijama i pozivamo studente da nam putem naše Facebook stranice ili web obrasca na našoj internetskoj stranici sugeriraju koje bi kompanije željeli vidjeti u ponudi.

Kolegio.hr platforma na tržištu je tek dva tjedna, no unatoč tome već donosimo izvrsne rezultate našim partnerima, a razlog tome je činjenica da studenti u Hrvatskoj prepoznaju i cijene dobru volju kompanija.

Osim toga, današnji studenti pripadaju generaciji koja sve manje gleda televiziju, koristi alate za blokiranje oglasa te u velikoj mjeri čita novosti na internetskim portalima ili društvenim mrežama. Stoga, tradicionalni kanali komunikacije i tzv. push metode ne izazivaju interes kod većine studenata, jer poruke kompanija uopće ne dopiru do njih.

Mladi ljudi danas žele imati sve dostupno na jednom mjestu, žele jednostavan pristup pogodnostima, a ne učestalo ‘bombardiranje’ oglasima koji u moru ostalih sličnih oglasa gube na vrijednosti i značaju.

Iz perspektive naših partnera Kolegio.hr predstavlja izuzetno efikasan kanal, a razlog tome je i činjenica da za razliku od većine oglasnih kanala naša platforma omogućava oglašavanje popusta “bez rizika“, jer naplaćujemo našu uslugu samo kada generiramo prodaju”, izjavili su iz mladog tima u sklopu poduzetničkog inkubatora Razvojne agencije Zagreb – TPZ.

Podršku projektu Kolegio.hr pružile su i studentske udruge: Ekonomska klinika, UniUm, TRANS i eSTUDENT.

Pridružite se Kolegio.hr platformi, registracija i korištenje je besplatno, a prijaviti se mogu svi studenti u Hrvatskoj, uključujući i izvanredne studente.

kolegio.hr

Komentiraj