Unsplash/ LinkedIn Sales Navigator

Facebook kreirao opciju za afroameričke vlasnike tvrtki

 

Facebook je kreirao novu opciju za Afroamerikance, vlasnike manjih ili većih kompanija, piše engadget.com.

Na stranicama poznate društvene mreže i jednako popularnog Instagrama vlasnici tvrtki, obrta, ugostiteljskih objekata, nuditelji usluga itd., moći će odabrati opciju i tvrdnju da je poduzeće u vlasništvu Afroamerikanca.

Nakon odabira ove mogućnosti raznoliko označavanje kategorija tvrtke neće biti vidljivo. Više načina traženja i alata će nuditi filtriranje i vidljivost ovog odabira (Black-owned businesses). 

Dodajmo kako društvena platforma Snapchat objavila da eksperimentira s javnim i dijeljenim sadržajem, koji bi mogao postati vidljiv grupi odmah nakon klika na samu aplikaciju.

Lakšu dostupnost sadržajima, kao što su originalno programiranje i izdavački tekstovi će prvo testirati manji broj ljudi, tj. zatvorena grupa korisnika.

Već sada se ističe kako je moguće proširenje nadogradnje na druge sadržaje. Zasada će se dijeljene poveznice odmah prikazati nakon otvaranja aplikacije.

Komentiraj