Britanski The Sun, koji je 5. prosinca objavio članak u kojem je Emile Ghessen tvrdio kako je bez putovnice stigao od Turske do Pariza, navodeći kako se hrvatskoj policiji sakrio u WC, ispričao se danas zbog netočnog članka.

Na navode Ghessena prvo je reagiralo hrvatsko Ministarstvo unutarnjih poslova s priloženo skeniranom putovnicom Ghessena te vrijeme kada je Ghessen registriran u Hrvatskoj.

Ravnateljstvo policije u subotu je objavilo demantij, a dan kasnije The Sun je članak uklonio sa svojih stranica. Tada su objavili kako Ghessen zapravo i nije njihov reporter, već freelancer.

Ministar unutarnjih poslova Ranko Ostojić na svom je Facebook profilu napisao: “Drago mi je kad policija brzo pronađe lažove …tkz. Profesionalne novinare…i uhvati ih u laganju….o skrivanju u wc…gdje mu je mjesto…kao i novini koja ga drži…”

“U članku objavljenom 5. prosinca s naslovom ‘Šest dana do terora’, objavili smo dnevnik Emilea Ghessena, freelancera i bivšeg marinca, koji je tvrdio da se prošvercao iz Turske do Pariza, uopće ne koristeći putovnicu.

U međuvremenu smo doznali da su nas zavarali. Ghessen je koristio putovnicu pri ulasku i izlasku iz Hrvatske, a nama je rekao da to nije napravio. Sve su to potvrdile hrvatske vlasti. Sada vjerujemo da je koristio putovnicu i na drugim europskim granicama. Dakle, njegova priča ne potvrđuje njegovu pretpostavku da Europa ima slabe kontrole granica.

Ispričavamo se zbog objave netočnih informacija”, stoji u objavi The Suna.

Screenshot/The Sun
Screenshot/The Sun

Komentiraj


FOTO:HINA
PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.