To je bio taj poziv koji smo čekali. To je onaj trenutak kada ti postane jasno što si sve trebao proći i kako sve što se događalo u prošlosti, ima itekakav smisao.” Riječi su to Darka Juranovića, među glazbenicima i na klupskoj sceni poznatog i kao D’Knocka, koji je svoju karijeru započeo s grupom Electro Team (ET) krajem 80-ih. Nakon dugogodišnjeg boravka na sceni te suradnje s mnogobrojnim glazbenicima i kolegama iz Hrvatske i svijeta, producentski tandem PlayOne ovih dana slavi jer je ostvario suradnju s legendarnom britanskom pop grupom Simply Red, koja se ponovno okupila nakon dugogodišnje pauze i nedavno objavila povratnički album “Big Love”pod producentskom palicom legendarnog britanskog producenta i dobitnika Grammyja, Andyja Wrighta. Kako je uopće došlo do njihove suradnje s dvojcem PlayOne, za Nacional je objasnio Darko Juranović: “Zahvaljujući Petri Crnetić i njezinoj producentskoj kući Svijet produkcije, 2010. godine dolazimo do legendarnog britanskog producenta i dobitnika Grammyja, Andyja Wrighta, koji je radio s izvođačima poput grupe Simple Minds, Annie Lennox, Davida Bowieja, Natali Imbruglije, Luciana Pavarottija, grupe Simply Red itd. Surađivali smo na nekoliko projekata kao što su remix singla britanskog izvođača Petera Granta za pjesmu “Take it to the roof” te na još nekoliko Andyjevih projekata. Nakon što je remiks odlično prošao, Andy nas zove da radimo remiks tadašnjeg božićnog singla “Happy this Christmas” pjevača grupe Simply Red, Micka Hucknalla. Mick je čuo našu obradu singla Petera Granta i svidio mu se naš rad. U to vrijeme Simply Red nije postojao. Taj singl s Mickom bila je nekakva, rekao bih, nepretenciozna faza njegova rada, bez želje za nekim velikim povratkom. Andy nam je tada rekao da računa na nas i da će se javiti kada bude imao nešto “veliko”. I onda nakon pet godina, točnije, 24. travnja, nešto više od mjesec dana prije izlaska novog albuma grupe Simply Red “Big Love”, dobivam mail od Andyja da se Simply Red okuplja i da bi on i članovi banda voljeli da napravimo remix njihova singla “The Ghost of Love’’. D’Knock, DJ Fresh Jay i Zvonimir Dusper te Petra Crnetić kao izvršna producentica, remiks su napravili u kratkom roku i ubrzo je uslijedio odgovor Andyja, članova banda i njihova menadžmenta, da je PlayOneov remix uvršten na službeno izdanje singla.

“U komunikaciji s Andyjem shvatio sam da on voli imati provjeren tim oko sebe. Ljude s kojima voli surađivati. Spomenuo mi je da definitivni odgovor slijedi kada Ian, menadžer benda, potvrdi, ali je njegov utjecaj, s obzirom na to da je producent albuma Simply Reda, sigurno bio velik. Andy i Simply Red su se prije službenog izdanja konzultirali kakve bi edite singla željeli i ciljano su slali pjesmu na obradu producentima s čijim su stilom rada zadovoljni. Kako je Andy već prije s nama prošao dosta testnih faza, ušli smo u prijedlog, ali je i definitivno postojala opcija da se to njima ne svidi.” Kako EDM (electronic dance music) scena trenutno vlada širom svijeta, tako je i ovo priznanje i te kako veliko, jer biti izabran među desecima tisuća DJ-a iz cijelog svijeta, nije mala stvar. Tako na službenom izdanju singla “The Ghost Of Love”, osim PlayOneova, nalazi se još i remiks poznatog britanskog producenta Marca JB-ja, koji je kao član legendarnog producentskog dvojca Bimbo Jones producirao velik broj remixeva za svjetske zvijezde kao što su Lady Gaga, Rihanna, Pink i mnoge druge. Tu je i remix talijanskog producentskog dua Phunk Investigation, poznatog po produkcijama i remixevima za svjetska top glazbena imena, a neka od njih su George Michael, Boy George, Simple Minds i Sophie Ellis Bextor.

Juranović tako pojašnjava koliko takav jedan poziv i korak u karijeri znače za budućnost producentskog tandema PlayOne: “Sjećam se razgovora s članovima grupe Freemasons u Sloveniji 2007. godine. Tada smo se DJ Fresh Jay, vlasnici Papaya Cluba iz Novalje i ja našli s njima oko dogovora da sudjeluju producentski na Papaya Day & Night kompilaciji te istoimenom festivalu. Freemasonsi su u to vrijeme bili izuzetno popularni remixeri i producenti. Imali su na top ljestvicama remiks “Deja Vu”za Beyoncé, pozive od Madonne koju su odbili itd. Rekli su nam da samo radimo i čekamo pravu priliku jer tu nema nikakve kalkulacije. Dali su nam primjer kako ih je kontaktirao Beyoncéin otac da “besplatno” remiksiraju cijeli njezin album pa će vidjeti što će biti. U opciji je bila i Beyoncéina sestra, da se dokažu. Kada je remiks singla “Deja Vu” prošao fenomenalno, stvar je bila logična. Počeli su dobivati ponude od top izvođača i u kratkom vremenu napravili velike uspjehe. Teško je ući u mainstream i pop. Ova suradnja je proizvod 25 godina rada i velika stepenica za dalje, i taman da se ništa ne dogodi, da stvar prođe prosječno, nebitno je. Bitno je bilo proći sav taj put da bismo došli do tog trenutka. I dalje treba čvrsto nastaviti hodati po zemlji, ne zanositi se i raditi jer prave utakmice tek slijede.”

Istovremeno, PlayOne nastavlja puniti klubove po Hrvatskoj u sklopu svoje ljetne turneje. “Sve se u konačnici svodi na to da radiš predano, dokazuješ se, ostaneš ustrajan i u ključnom trenutku odigraš odlično. Moraš biti spreman na taj trenutak’’, zaključio je Juranović. Čini se da su njih dvojica svoju šansu dočekali prilično spremno.

Komentiraj

FOTO:Mario Pavlović Mili
PODIJELI
Slobodni novinar, urednik, promotor i pisac. Dvadeset godina iskustva u organizaciji rock koncerata (preko 500 koncerata hrvatskih i inozemnih izvođača), press konferencija, izložaba i modnih revija. Jedan od osnivača Hrvatske novinarske rock nagrade Crni mačak i član Savjetodavnog tijela nagrade (Predsjednik Savjetodavnog tijela 1998.). Dugogodišnji radijski urednik i voditelj (Radio 101, Radio 1, Plavi radio), te rock kritičar (Radio 101, Plavi radio, Slobodna Dalmacija, Vip Music, Tportal.hr, Rolling Stone). Redovan član Hrvatskog Novinarskog Društva. Prvi roman (Dolce Vita) objavila je nakladnička kuća Fraktura u ožujku 2004. 2005. kao autor i redatelj potpisujem dokumentarni tv film "Kad muzičari šokiraju" u produkciji nezavisne producentske tvrtke Trezor idea. 2010. od HGF-a (Hrvatski glazbeni festival) primam nagradu za životni doprinos razvoju i unaprjeđenju demo scene i dugogodišnji kontinuirani rad na promicanju urbane i alternativne glazbene kulture. U svibnju 2103. pokreće web portal www.spotdepo.hr.