Nova studija koju je predstvio Daily Mail otkrila je kako bismo mogi sagorijeti više masnoća bez da se ‘ubijamo’ od vježbanja.

Znanstvenici tvrde kako bismo samo trebali promijeniti vrijeme kada jedemo – prije ili poslije vježbanja. Rezultati? Sagorijeli bismo do 22 posto više masnoća!

Ipak, vrijeme se razlikuje kod muškaraca i žena. Dok će muškarci sagorijeti više masnoća vježbaju li prije jela, žene će sagorijeti više vježbaju li nakon jela.

Studija je napravljena na 30 ispitanika, 13 muškaraca i 17 žena, koji obično nisu puno vježbali. Oni su četiri tjedna imali tri treninga na tjedan – intenzivne treninge, zumbu ili spin. Svi su pili prije i nakon treninga, ali neki su dobivali piće bez kalorija, dok su drugi dobili kalorično piće. Na početku i kraju svakog treninga mjereno je koliko su masnoće sagorjeli, opseg struka, šećer u krvi i razinu masnoće u krvi.

Žene su, pokazala je studija, sagorijevale viša masnoća od muškaraca, a one koje su dobile kalorično piće sagorjele su 22 posto više. Kod muškaraca je postotak bio 8.

Rezultat istraživanja je da bi muškarci morali jesti nakon vježbanja kako bi maksmimizirali saforijevanje masnoća, dok bi žene trebale jesti prije vježbanja.

Komentiraj