Za vitku liniju važan je kvalitetan san, uzrok debljanju je i premalo spavanja

Unsplash/Gregory Pappas

Spavanje kraće od šest sati može ugroziti zdravlje, opću dobrobit organizma i navući suvišne kilograme, piše portal vitamini.hr.

Za gubitak masnog tkiva i postizanje željene tjelesne mase morate osigurati i kvalitetan san. Izazovi užurbanog načina života, mnogo sati provedenih pred digitalnim zaslonima, stres i drugi čimbenici doprinose smanjenju trajanja spavanja i narušavanju biološkog ritma. Pravilna prehrana i tjelesna aktivnost su uz dovoljnu količinu sna, nužni za vitku liniju.

Znanstveno istraživanje provedeno na populaciji zdravih muškaraca, kojima je ograničeno spavanje na četiri sata po noći, šest noći zaredom, su pokazali pojavu simptoma predijabetesa. Simptomi su se povukli nakon jednog tjedna povećanog trajanja spavanja. Dokazano je i kako je grupa ispitanika, koji su manje spavali, imala povećani unos energije od čak 385 kcal dnevno. To može dovesti do pretjeranog unosa i nekoliko tisuća kalorija tijekom mjeseca, što bi dovodi do značajnog povećanja udjela masnog tkiva.

Jedan od prvih koraka za smanjenje tjelesne mase je i nužnost poboljšanja navika spavanja. Osam sati sna, uz raznovrsnu prehranu i aktivno vježbanje, u odgovarajuće vrijeme dana, će dati prve značajnije rezultate.

Komentiraj