Weekend Media Festival: Povezujemo ljude i predstavljamo trendove već 15 godina

Autor:

24.09.2022., Rovinj - Weekend Media Festival. Druzenje u pauzi. 
Photo: Goran Kovacic Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Goran Kovacic/PIXSELL

Najveća regionalna komunikacijska konferencija 15. izdanje proslavila je uz pet tisuća posjetitelja koji su u Rovinj došli slušati renomirane predavače, znanstvenike i medijske i marketinške stručnjake

Najveća regionalna komunikacijska konferencija svoje je jubilarno, 15. izdanje proslavila uz više od pet tisuća posjetitelja iz cijele regije koji su u Rovinj došli slušati renomirane predavače, iskusne govornike svjetskoga glasa, znanstvenike, poduzetnike, kreativce, stručnjake za digitalno i IT te medijske i marketinške stručnjake. Zahvaljujući produktivnoj suradnji s generalnim pokroviteljem Adris grupom, Weekend Media Festival se prometnuo u jednu od najjačih i ujedno sasvim jedinstvenih manifestacija na našoj obali. Kompaktna Weekend kombinacija novosti iz brojnih industrija, svega što je u njima relevantno te jedinstvene prilike za networking i povezivanje s potencijalnim poslovnim parterima, brendirali su Rovinj kao poželjnu festivalsku destinaciju i tako ujedno dali zamaha turističkoj post sezoni.

„Weekend se pobrinuo da i ove godine okupi prijatelje, kolege i partnere iz cijele regije, ali i svijeta, a sve s istim ciljem, da učimo, širimo krug poznanstava ali i da u neformalnom okružju provedemo kraj ljeta i proslavimo jubilej. Ovogodišnji Weekend je okupio više od pet tisuća posjetitelja koji su prostorima stare Tvornice duhana Rovinj širili dobre vibracije,“ izjavio je Tomo Ricov, direktor Festivala i direktor programa.

„Weekend je kroz godine postao jedna od najuzbudljivijih manifestacija koje se događaju u Hrvatskoj. Ovogodišnje, po mnogo čemu jedinstveno izdanje, ostat će upamćeno po atraktivnom i kvalitetnom sadržaju koje na kvalitetan način pridonosi produženju sezone u prekrasnom Rovinju. Sjajna sinergija Weekenda, Rovinja, Maistre, odnosno Adris grupe ostvarena je i ove godine, a to uvijek rezultira kvalitetnim predavanjima, tulumarenjima do zore i vrhunskom gastro ponudom, sve zaokruženo networkingom”, rekao je Božo Skoko, član programskog tima iz Millenium promocije, agencije partnera Festivala.

U Rovinj je na Weekend media festival došlo više od pet tisuća ljudi iz cijele regije. FOTO: Emica Elveđi/PIXSELL

Proaktivno brendiranje destinacije kao novi pravac hrvatskog turizma

Već 15 godina Rovinj je središte omiljene komunikacijske konferencije koja je kroz desetljeće i pol prerasla granice Hrvatske i postala simbol te zaštitni znak hrvatskog kulturnog, turističkog i gastronomskog bogatstva. To je jedan od brojnih zaključaka panela „Nije u noćenju sve“ pod vještom moderatorskom palicom dr. sc. Bože Skoke, suosnivača Millenium promocije i redovitog profesora na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre, Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice i Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma su prognozirali svijetlu budućnost hrvatskom turizmu, no samo ako prestanemo brojati turiste na granicama koji ulaze u Hrvatsku i broj ostvarenih noćenja te se fokusiramo na zaradu po gostu. U posljednjih pet godina Hrvatska je toliko evoluirala u raznolikosti ponude i kvalitete te smo postali TOP 9 destinacija u Europi. Kako bismo se na toj ljestvici popeli prema vrhu, panelisti su zaključili kako nam ne preostaje drugo nego zagaziti u inovacije i kreativnost. Dok Ministarstvo turizma radi strategiju, HTZ radi novi marketinški plan koji će determinirati pravce za novi komunikacijski koncept za početak iduće godine, što je odlična prilika i za kreativce koji će se moći prijaviti na javni natječaj za novi slogan.

Kriza kao prilika za napredak, ali i povratak provjerenim izvorima

Vuk Vuković ne samo da je direktor i suosnivač dviju kompanija – Oraclum Intelligence Systems i Clout&Wolf njegove su uspješne poduzetničke priče – već i jedan od najznačajnijih i najaktualnijih hrvatskih ekonomista. S obzirom na to da Weekend objedinjuje najvažnije novosti današnjice i pri tome aktivno predstavlja trendove, ekonomske specifičnosti i potencijal krize koji donose politička previranja na istoku kontinenta, u kombinaciji s poskupljenjem energenata nisu mogli izostati iz pažljivo osmišljenog programa. Vuković je tako posjetiteljima Weekenda pojasnio kako su banke predugo ignorirale visoku inflaciju pa se sada povećavaju kamatne stope i samim time zaduženja građana, ali je odmah i optimistično istaknuo kako ova recesija po intenzitetu neće biti poput one nakon 2008.

Na panelu o razvoju hrvatskog turizma ‘Nije u noćenju sve’ razgovarali su ključni akteri te industrije. FOTO: Emica Elveđi/PIXSELL

Što se događa na TVu?

Dražen Mavrić, CEO Nove TV, Branko Čakarmiš, predsjednik Uprave RTL-a Hrvatska i glavni izvršni direktor Adrija regije, i Robert Šveb, glavni ravnatelj HRT-a, u razgovoru koji je moderirao TV urednik i voditelj Petar Štefanić, na Weekendu su otvoreno govorili o aktualnostima na televiziji te su predstavili dio svojih jesenskih aduta. Vodeći ljudi triju nacionalnih televizija istaknuli su kako televizija još nije izgubila svoju magiju te kako se upravo u kriznim trenucima i nepredviđenim, teškim situacijama poput prirodnih nepogoda, ratova ili donošenja novih zakona, građani za provjerene informacije okreću upravo – televiziji.

Na panelu „Smrt činjenica“ na kojem su sudjelovali Ognian Zlatev, voditelj predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj, Ksenija Kardum (NOVA TV), Marijana Grbeša (FPZG) i Dražen Klarić (Večernji list) naglasak je stavljen na točnost informacija koje su pod naletom fake newsa u velikom problemu. Panelisti su došli do konsenzusa kako je iznimno važno da mediji zadrže objektivnost te da ostane prostor kritičkom promišljanju kvalitetnih i školovanih novinara.

Kako razvijati inovativnost u mladim naraštajima

O mladim naraštajima, perspektivnim studentima i budućim utjecajnim poduzetnicima koji će voditi hrvatsko gospodarstvo, raspravljalo se i na panelu „Može li se inovativnost naučiti?“, ali iz nešto drugačije perspektive. Korado Korlević, astronom i osnivač Zvjezdarnice Višnjan, doc. dr. sc. Damir Jugo, dekan Edward Bernays University Collegea, dipl. ing. Hrvoje Josip Balen, osnivač i suvlasnik Algebre i EY Poduzetnik godine za 2020. te prof. dr. sc. Jana Žiljak Gršić, dekanica Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, u svojem su djelovanju u sektoru visokoškolskog obrazovanja svakodnevno okruženi mladima i imaju utjecaj na usmjerenje studenata prema odabiru za njih idealnog zanimanja i tako oblikuju njihov profesionalni razvoj. Kako je doc. dr. sc. Damir Jugo istaknuo, na Bernaysu se kontinuirano ulaže u obrazovanje studenta kroz brainstorming i potragu za novim idejama i praktičnim rješenjima uz naglasak na kreativnost i inovativnost. Razliku između ta dva pojma naglasila je prof. dr. sc. Jana Žiljak Gršić istaknuvši kako inovativnost mora biti posljedica istraživanja i razvoja, a ne samo talenata pojedinaca.

Tajna uspjeha krije se u raznolikosti

Pored ovakvog spleta svestranih predavanja, Weekend je ugostio i stručnjaka za međunarodnu špijunažu Yossija Melmana, ali i Borisa Vujčića, guvernera HNB-a, te istaknuo koji nas sve trendovi očekuju u narednim mjesecima. Na Weekendu je proglašen i pobjednik domaćeg Food Tech start-up natjecanja u organizaciji Infobipa, Maistre i Pepermint agencije. Titulu najboljeg odnio je Moj Gruntek, a dodjeli nagrada je prisustvovao i Michael Selden, CEO američke food tech kompanije Finless Foods.

Stoga je, kako bi rekao Božo Skoko, Festival „ostvario sve ono što jedan brend čini specifičnim, a to su jedinstvene dodane vrijednosti usko vezane uz spoj inspiracije, motivacije i međusobno upotpunjavanje kulture, biznisa i kreativne industrije“.

Pod pokroviteljstvom Europske komisije na Weekend media festivalu održao se i panel ‘Smrt činjenica’ na kojem se razgovaralo o tome kako se snaći u moru lažnih vijesti. FOTO: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.