Vukovarski toranj dobitnik međunarodne kulturno – turističke nagrade “Plautilla”

Autor:

31.10.2020., Vukovar -  Vukovarski Vodotoranj predstavlja simbol obrane Vukovara. Premda nije imao vojnu ulogu, vukovarski je toranj tijekom Domovinskog rata pogodjen s vise od 600 projektila koji su ga znatno ostetili ali ga nisu uspjeli srusiti. Nakon konzervatorskih radova obnovljeni vodotoranj otvoren je prosle godine i predstavlja simbol hrabrosti, stradanja i otpora u  Domovinskom ratu.  Photo: Davor Javorovic/PIXSELL

Davor Javorovic/PIXSELL

Vukovarskom vodotornju – simbolu hrvatskog zajedništva dodijeljena je međunarodna kulturno-turistička nagrada „Plautilla“, izvijestili su u ponedjeljak iz Grada Vukovara.

Navodi se kako su nagradu, na prijedlog Turističke zajednice grada Vukovara, u sklopu 9. međunarodnog kongresa povijesnih gradova, dodijelili Turistička zajednica grada Solina, hotel President Solin i Grad Solin.

Riječ je o Plaketi sa zlatnim znakom za najbolji projekt obnove i valorizacije kulturno-povijesne baštine u kategoriji Povijesni grad/lokalitet/ustanova.

Od otvorenja 30. listopada 2020. Vukovarski vodotoranj posjetilo je 210.128 ljudi, od čega samo u prošloj godini 111.133. Tijekom godine bio je mjesto mnogih zbivanja, sadržaj koji nudi svojim posjetiteljima iz godine u godinu sve je bogatiji, navode iz Grada Vukovara.

Ocjenjuju kako Vukovarski vodotoranj koji danas stoji uz bok najvećim svjetskim tornjevima daje iznimno velik doprinos Vukovaru, njegovom razvoju, atraktivnosti i turizmu, a nagrada “Plautilla” još je jedan izvrstan pokazatelj kako je njegova obnova bila ispravna odluka.

Prošle godine tu je nagradu dobio Franjevački samostan u Vukovaru za projekt Franjevački muzej Vukovar.

Međunarodni kongres povijesnih gradova je projekt u organizaciji Turističke zajednice grada Solina, Hotela President Solin i grada Solina.

Riječ je o prvom takvom projektu u Hrvatskoj pod geslom „Meet, share & build“, kojemu je svrha potaknuti susrete čelnika u turizmu i arheologiji povijesnih gradova, razmijeniti iskustva u njihovoj promidžbi na domaćemu i međunarodnom turističkom tržištu te razvoj novih turističkih proizvoda i aranžmana zajedničkim angažmanom.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.