UPUTE STOŽERA: Croatia Airlines kontinuirano smanjuje planirani opseg letenja

Autor:

22.05.2013., Zracna luka Zagreb, Zagreb - Polijetanje zrakoplova Airbus A320 kompanije Croatia Airlines. 
Photo: Borna Filic/PIXSELL

Borna Filic/PIXSELL

Obavljaju se još samo izravni letovi iz Zagreba u Frankfurt, Bruxelles, Amsterdam i London Heathrow

Zbog izvanrednih okolnosti uzrokovanih pandemijom koronavirusa u svijetu i Republici Hrvatskoj, Croatia Airlines od 10. ožujka kontinuirano smanjuje planirani opseg reda letenja, izvijestili su danas iz te kompanije.

“Nakon što je Stožer civilne zaštite donio Odluku o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u RH, Croatia Airlines posljedično je obustavio sve letove unutar Hrvatske od 25. ožujka do 19. travnja ove godine. S početkom ljetnog reda letenja, koji vrijedi od jučer (29. ožujka) cjelokupni opseg letenja sveden je na obavljanje izravnih letova iz Zagreba u Frankfurt, Bruxelles, Amsterdam i London Heathrow kako bi se i dalje osigurala povezanost Republike Hrvatske s Europom i ostatkom svijeta, a istodobno omogućio povratak hrvatskih građana u domovinu te odlazak inozemnih državljana u njihove matične zemlje. Na taj način nacionalni avioprijevoznik pruža i dodatnu podršku zaštiti cjelokupnog javnozdravstvenog sustava u državi. Pritom je važno istaknuti da su moguće i dodatne ad hoc izmjene u već reduciranom planu letenja, ovisno o razvoju epidemiološkog stanja u Republici Hrvatskoj i inozemstvu te preporukama hrvatskih i svjetskih javnozdravstvenih vlasti”, navodi se u priopćenju.

Napominju kako Croatia Airlines i u ovim izvanrednim okolnostima prioritet daje putnicima, kojima su i nadalje dostupni telefonski brojevi Kontakt centra 072 – 500 505,  0800 – 7777 i (01) 6676 555 te email [email protected]  Osim toga, na internetskim stranicama tvrtke www.croatiaairlines.hr redovito se objavljuju informacije o letovima koji se planiraju obaviti, kao i sve ostale važne informacije za putnike.

Napominju da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni u skladu s prilagođenim pravilima koja je tvrtka, kao znak dobre volje prema putnicima, donijela zbog epidemije koronavirusa.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.