“U ime obitelji”: Neka profesori najboljih učenika recenziraju prijedlog kurikuluma

Autor:

Patrik Macek/PIXSELL

Udruga “U ime obitelji” uputila je u petak pismo voditelju Ekspertne radne skupine za kurikularnu reformu Borisu Jokiću i predlažila mu da profesore čiji su učenici na temelju međunarodnoga vrednovanja obrazovanja PISA testove riješili s najboljim učinkom, i Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja pozove da recenziraju nacrte prijedloga kurikula.

Trebalo je, smatra udruga, na temelju rezultata PISA natjecanja (međunarodno vrednovanje obrazovanja), rezultata istraživanja što ih provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, rezultata na Državnoj maturi i rezultata na državnim natjecanjima dijagnosticirati u kojim sredinama, u kojima školama, i kod kojih profesora se nalaze učenici koji su te testove riješili s puno boljim učinkom.

Na temelju takve analize trebalo je te učitelje i nastavnike pozvati da sudjeluju u izradbi reforme, poručuje Udruga “U ime obitelji” i dodaje kako bi to bi potez kojim bi se dalo priznanje i nagrada profesorima koji su najuspješniji u svojem nastavničkom pozivu.

Zamijetili smo, ističu iz udruge, kako je jedan od argumenata za pokretanje kurikularne reforme postizanje boljih rezultata na međunarodnom vrednovanju naših učenika, koji su izuzetno niski.

Udruga “U ime obitelji” smatra kako predloženi kurikulum matematike neće unaprijediti znanja naše djece kakva se traže u testovima PISA i u drugim međunarodnim vrednovanjima te u vanjskom vrednovanju što ga provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.

Podsjeća također kako je cijela javnost zamijetila znatne propuste i nekvalitetu u odabiru lektirnih naslova što, po mišljenju udruge, ostavlja prostora za sumnju da su i ostali kurikuli napravljeni sa znatnim propustima.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)