Tvorci Instagrama vraćaju se nakon četiri godine od prodaje tvrke Meti. Artifact je njihova nova aplikacija za budućnost

Autor:

Solen Feyissa, Unsplash

Nakon više od četiri godine što su osnivači Instagrama napustili tvrtku, vratili su se s novom aplikacijom.

Kevin Systrom i Mike Krieger u utorak su najavili lansiranje Artifacta, aplikacije koja obećava “personalizirani feed vijesti” pokretan umjetnom inteligencijom.

U objavi na Instagramu Krieger je rekao da su on i Systrom “radili s talentiranim timom” više od godinu dana na pokretanju usluge. “Postupno puštamo ljude unutra kako se širimo”, napisao je Krieger. Lista čekanja za učlanjenje otvorena je za javnost u utorak.

Za razliku od Instagrama, aplikacija je više fokusirana na članke nego na fotografije. Artifact će preporučiti sadržaj na temelju interesa i omogućiti raspravu s prijateljima, prema Platformeru, koji je prvi izvijestio o lansiranju. Glavni feed prikazivat će popularne članke od velikih medijskih organizacija do manjih blogera, a korisnički feed bit će personaliziraniji na temelju onoga što klikne.

Lansiranje dolazi u vrijeme obnovljenih aktivnosti u svijetu društvenih medija. Nakon preokreta i neizvjesnosti na Twitteru pod novim vlasnikom Elonom Muskom, brojne su novije usluge pronašle privlačnost pomažući korisnicima da dobiju vijesti i osobna ažuriranja u feedu. U međuvremenu, brzi uspon TikToka nastavlja tjerati brojne aplikacije, uključujući Instagram, da kopiraju njegove značajke.

Platformer je opisao je Artifact kao “TikTok za tekst” i moguće “čak i iznenadni napad na Twitter”.

Nakon što su zajedno pokrenuli Instagram 2010., Systrom i Krieger prodali su aplikaciju Meti za 1 milijardu dolara 2012. Par je napustio Instagram 2018., a izvještaji su u to vrijeme sugerirali da je do odlaska došlo zbog napetosti s izvršnim direktorom Markom Zuckerbergom oko smjera aplikacije i želji da ga dalje inkorporiraju u Facebook.

“Jedno od ključnih obilježja Instagrama je njegova neovisnost i jedinstvenost od Facebooka. Osnivači su to strogo čuvali”, rekla je tada za CNN Debra Aho Williamson, glavna analitičarka u eMarketeru.

Systrom i Krieger su od tada radili na pothvatu usmjerenom na društvene aplikacije budućnosti, piše Platformer. Artifact je prvi proizvod tog pothvata.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.