Tele2 s novim imenom – Telemach Hrvatska, najavljena ulaganja od 230 milijuna eura

Tvrtka Tele2 Hrvatska promijenila je ime u Telemach Hrvatska, dok će i dalje korisnicima nuditi usluge pod brendom Tele2, a vlasnik tog telekoma United Grupa uložit će 230 milijuna eura u razvoj mobilne i fiksne optičke mreže, izvijestili su u utorak iz tog telekoma.

Ta će ulaganja nizozemska United Grupa usmjeriti u, kako navode, daljnju modernizaciju mobilne mreže za 5G iskustvo te u izgradnju najsuvremenije optičke mreže Telemach Hrvatske.

Od ukupnih 230 milijuna eura ulaganja veći se dio ili 130 milijuna eura u idućih pet godina planira uložiti u mobilnu mrežu. Time se planira proširiti pokrivenost mrežom, poboljšati kvalitetu mobilne usluge i “uvođenje ultrabrze 5G mobilne mreže s početkom u 2021. godini”.

Preostalih 100 milijuna eura od ukupno najavljenih ulaganja, United Grupa uložit će u izgradnju najsuvremenije optičke mreže, koja će privatnim i poslovnim korisnicima Telemach Hrvatska omogućavati ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.

“Za naše postojeće i nove korisnike to znači da će na raspolaganju imati cjelovitu ponudu najnaprednijih usluga i proizvoda s najboljom kvalitetom i iskustvom korištenja”, poručio je predsjednik Uprave Telemach Hrvatska Viktor Pavlinić.

Iz United Grupa ističu i kako će te investicije omogućiti Telemachu Hrvatska “dodatno jačanje već snažnog konkurentskog položaja na tržištu te privlačenje novih korisnika”.

United Grupa je kupila Telemach Hrvatska (odnosno Tele2 Hrvatska) u svibnju 2019. godine, što je, kako navode, bila i prva akvizicija nakon što je BC Partners u ožujku prošle godine postao vlasnik United Grupe, što je bila i jedna od do sada najvećih transakcija u jugoistočnoj Europi.

Iz Telemacha Hrvatska najavljuju i da će svoj novi vizualni identitet predstaviti tijekom prve polovice 2021. godine.

Predsjednica Uprave United Grupe Victoria Boklag u priopćenju ističe da njihove investicije pokazuju predanost te grupe hrvatskom tržištu i daljnjem jačanju njihove liderske pozicije u regiji. “Poslujući istodobno u telekomunikacijskom i medijskom sektoru te u e-trgovini, naša platforma ujedinjuje vodeće operatore i najbolje proizvođače medijskog sadržaja u jugoistočnoj Europi”, ocijenila je Boklag.

Po podacima iz priopćenja, United Grupa će do kraja ove godine imati oko 10 milijuna korisnika i 11 tisuća zaposlenika u sedam država. Trenutno u Hrvatskoj zapošljava oko 950 zaposlenika i, kako se navodi, spremna je za daljnji rast.

Ta grupa sjedište ima u Amsterdamu, a tijekom 20 godina poslovanja preuzela je i integrirala više od sto kompanija. U sklopu te Grupe posluju SBB, Telemach, Vivacom, United Cloud, Total TV, Net TV plus, United Media s televizijskim kanalima Nova, N1, Nova S, Nova BH, Nova M, Doma, Sport Klub, Fight Ch, Mini, Grand, Pikaboo, Vavoom, Cinemania, Lov i ribolov, IDJ i Brainz, portal nova.rs te marketinške agencije Cas Media i Direct Media te e-commerce biznis Shoppster.

Komentiraj