Škoda Octavia 1.6 TDI (2011.) se nakon izmjene diskova zanosi pri snažnijem kočenju

Autor:

Porsche Croatia

Škoda Octavia 1.6 TDI: uzrok je u nekvalitetnim zamjenskim diskovima ili nestručnoj izmjeni, a možda i ovjesu (selen blokovima)

PITANJE ČITATELJA

Škoda Octavia 1.6 TDI (105 KS) iz 2011. , sa 163.000 km, nakon istrošenja kočnih diskova i ugradnje zamjenskih, pri snažnijem kočenju se zanosi…

ODGOVOR DOKTORA

Mnogi nakon isteka jamstvenog roka štede na održavanju, kako na radu tako i na dijelovima. No, time neizravno mogu napraviti štetu veću od početne uštede, a posebice je loše i riskantno ako se štedi na kočnicama, upravljaču i ostalim dijelovima podvozja.

Originalni diskovi izrađeni su od precizno specificiranog materijala, usklađenog, odnosno kompatibilnog s materijalom kočnih obloga te osiguravaju potreban intenzitet i ravnomjernost kočenja. To vrijedi i za disk pločice i na tim se dijelovima ne smije štedjeti.

Preporučljivo je istodobno izmijeniti i kočne gumice te hidrauličku tekućinu (ulje) kočnog sustava. Kod kočnica, kao i ostalih dijelova podvozja, važno je pravilo simetrije, odnosno da se sve paralelno radi na lijevoj i desnoj strani.

A kad se mijenjaju disk pločice, obvezno treba tokariti diskove, poštujući kriterij najmanje preostale debljine diska. Ako su brazde i utori preduboki, diskove treba zamijeniti.

Uzrok može biti i u selen blokovima, koji su osjetljivo mjesto modela Škoda Octavia II i Volkswagen Golf V, iz kojeg je izvedena.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.