Riječko Hrvatsko narodno kazalište moderniziralo kazališno iskustvo

Autor:

Dražen Šokčević

HNK Ivana pl. Zajca uvelo je novo tehničko rješenje za prodaju i promociju ulaznica kojim je unaprijedilo i optimiziralo poslovanje

Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca prvo je hrvatsko kazalište koje je  uvelo naprednu hibridnu karticu koja će svim posjetiteljima olakšati i poboljšati kazališno iskustvo. Radi se o pametnoj kartici koja omogućava da se na jednom mediju pohrani više različitih pretplata (dramska, glazbena, studentska itd.), koristi se kao darovna kartica ili prepaid kartica, a vremenom će se povećavati broj dodatnih funkcionalnosti i usluga. Takva multifunkcionalnost predstavlja novu eru personalizacije kazališnog iskustva, a nastala je suradnji s riječkom tvrtkom Moje karte.

“Osluškujući želje i potrebe naših posjetitelja, osim u vezi repertoara, zaključili smo da je u vremenima ‘nedostatka vremena’ fleksibilnost izrazito cijenjena. Stoga smo omogućili svojim posjetiteljima da sami biraju vrijeme, naslov, izložbu i to na vrlo jednostavan način. Sve je ‘na dlanu’ mobilnog uređaja ili Zajc klub kartice”, dodaju iz Uprave HNK Zajca.

Uz uvođenje hibridnih kartica, riječki HNK implementirao je i novi sustav kontrole ulaza uz elektroničko skeniranje ulaznica otisnutih kod kuće (print@home) i ulaznica  prikazanih na zaslonima pametnih telefona. Posjetiteljima je tako omogućen jednostavniji ulaz u kazalište, bez čekanja i potrebe za fizičkim ulaznicama.

Internet trgovina (web shop) posebno je prilagođena potrebama HNK-a te je integrirana u službene web stranice Kazališta. Ova integracija omogućava jednostavnu i intuitivnu kupnju pojedinačnih ulaznica i sezonskih pretplata, a vodstvu Kazališta ostavlja prostor za jednostavno uvođenje novih proizvoda.

“Ovim inovacijama, HNK Ivana pl. Zajca nastavlja graditi most između tradicije i suvremenosti, čineći kazalište nezaobilaznim dijelom kulturnog života Rijeke”, zaključuju.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.