Svetlana Stavreva tumači kako digitalizacija treba ljudsku komponentu

Autor:

facebook.com

Ovogodišnja PRO PR konferencija će ugostiti ugledne stručnjake za odnose s javnošću.

Jedna  od predavačica će biti Svetlana Stavreva, predsjednica svjetskog udruženja za odnose s javnošću The International Public Relations Association (IPRA) osnovane 1940. godine i Maria Laura Garcia, predsjednica svjetske obavještajne agencije FIBEP osnovane 1953. godine. Na konferenciji će govoriti i Takashi Inoue, predsjednik japanskog instituta za odnose s javnošću.

Svoje znanje podijelit će i Marcelo Risi, direktor komunikacija u svjetskoj turističkoj organizaciji UNWTO, Raymond Frenken, direktor komunikacija u Europskoj udruzi banaka, Zarena Kancheva, PR i marketing menadžerica u Viberu te Patrick Harris, bivši glavni tajnik odjela za medije Njegovom visočanstvu princu od Walesa.

Program će obilježiti i dva panela na temu uloge odnosa s javnošću u brendiranju turističkih destinacija i pojmu digitalizacije na području odnosa s javnošću. PRO PR konferencija je ovaj put posvećena ključnom izazovu komunikacijske transformacije.

“Nažalost niti danas nemamo dovoljno transparentne komunikacije na političkom i gospodarskom nivou. Velike korporacije i određeni komercijalni sektori kompanije razumiju važnost toga. Iako je startup zajednica dosegnula svoj vrhunac u percepciji, njihova komunikacija zaostaje. Iako govorimo o digitalnoj pismenosti, tehnologije toliko brzo napreduju da se, prema statistički dostupnim podacima prema broju stanovnika, veoma malo građana služi digitalnim servisima koje su uspostavile javne uprave. U tome prednjači Slovenija. Hrvatska u posljednjem tromjesečju komunicira sve više digitalnu transformaciju”, izjavio je Danijel Koletić, predsjednik organizacijskog odbora konferencije.

PRO PR konferencija održat će se od 10. do 13. travnja u hotelu Katarina u Selcu u Hrvatskoj. Očekuje se odaziv od više od 200 sudionika iz zemalja u regiji koji će svojim dolaskom pridonijeti nastavku tradicije održavanja ove konferencije.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.