Raido Soom će govoriti o medijskom stanju u Estoniji

Autor:

Press/Weekend Media Festival

Diplomirani odvjetnik i zaljubljenik u medije, Estonac Raido Soom, na ovogodišnjem će Weekend Media Festivalu održati predavanje ‘Media done the #EstonianWay’ na temu medija u Estoniji. Soom je član Uprave i direktor prodaje u Postimees Grupi, najvećoj medijskoj kući na Baltiku koja je osnovana davne 1857. godine.

Njegovo predavanje pružit će uvid u izazove s kojima se mediji u Estoniji susreću te će pokazati kako je razvijen sustav integrirane redakcije najvećih nacionalnih i lokalnih dnevnih novina i news portala u zemlji u kojoj lokalni mediji rastu, a pokreću se i dnevne novine za mlade. Soom će govoriti o viziji budućih čitatelja tiskanih medija, oglašavanju u medijima i njegovoj ulozi te projektima s kojima se Postimees Grupa izdvaja od konkurencije.

“Medije vidim kao pse čuvare demokracije, a moj je posao da tog psa nahranim kako bi još godinama mogao obavljati svoj posao“, istaknuo je Soom.

Iako je završio pravni fakultet, Soom nikad nije radio kao odvjetnik, jer je prije sedam godina svoj put pronašao u medijima. Od 2017. radi u Postimees Grupi u čijem se portfelju nalaze radijske i tv postaje, tiskani i online mediji. Postimees novine najčitanije su u državi s gotovo 180 tisuća čitatelja dnevno, a u njihovom vlasništvu nalazi se i šest regionalnih tiskovina. Kod TV programa ističe se TLC, dok se Kanal 2 još 2006. pozicionirao kao najpopularniji TV kanal u državi i tu poziciju je držao narednih 10 godina. Postimeesovih šest radijskih postaja ima više od 620 tisuća slušatelja tjedno te se time svrstavaju u najslušanije radio postaje u Estoniji. Online kanali pokrivaju sve od kino programa do portala posvećenih regionalnim i nacionalnim vijestima.

Njegovo predavanje je mali je dio bogatog programa 12. Weekend Media Festivala u kojemu sudjeluje više od 150 predavača i panelista.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.