Predsjednik Brightona: Rekao sam ljudima iz klupskog servisa za čišćenje da daju sve od sebe, možda ih Chelsea prati

Autor:

www.brightonandhovealbion.com

Otkako je u sezoni 2017/18 prvi puta ušao u Premier ligu, Brighton & Hove Albion je stalna tema nogometnih analitičara. Klub koji je od 1983., nakon što je prethodno četiri sezone igrao u tadašnjoj Division 1 ligi, živio drugoligaški i trećeligaški život, sada je postao pojam kluba koji savršeno radi u svim aspektima – istovremeno promovira igrače na kojima zarađuje velike novce, ostvaruje sve bolje rezultate i na temelju toga raste iz godine u godinu.

Prvi čovjek (CEO) Brightona Paul Barber na tu je temu govorio na Bussines of Football kongresu u Londonu kojeg je organizirao Financial Times. „Ulazak u Premier ligu je za nas bio jako važan, ostanak u PL je zatim postao jednako toliko važan, rasprodati naš stadion bio je kritično važan zadatak, pridobiti globalne sponzore je bilo vrlo važno a sada smo u modu u koje je prodati igrače jednako važno kao sve ovo prethodno navedeno“, rekao je Barber koji je početkom stoljeća bio direktor marketinga engleskog nogometnog saveza (FA) i u tom periodu je uspio privući nekoliko velikih sponzora poput McDonaldsa, Pepsija, Carlsberga, British Airways i proizvođača sportske opreme Umbro.

„Brighton nikada neće imati financijsku moć najvećih engleskih klubova stoga smo svjesni da, ovako ću se izraziti, moramo loviti u različitim jezerima. Mi ne možemo za velik novac kupiti pojačanja, nego moramo tražiti mlade, neafirmirane igrače koje ćemo razvijati i onda pokušati prodati i dobro zaraditi“.

Barber je nakon odlaska iz engleskog saveza 2005. otišao u Tottenham gdje je vodio poslove vezane za marketing i razne komercijalne aktivnosti vezane za dan utakmice. Pet godina kasnije postao je prvi Britanac na čelu jednog MLS kluba ali u Vancouver Whitecapsima se zadržao tek godinu dana, na sreću po Brighton u kojem je na aktualnu poziciju došao sada već davnog svibnja 2012.

„Klub naše veličine može preživjeti u Premier ligi samo ako radi jake izlazne transfere. Sve druge stvari možemo raditi kao i svi ostali, međutim kad je u pitanju prodaja igrača tu moramo biti na najvišoj razini“.

Kad su transferi Brightona u pitanju, neizbježna poveznica je Chelsea, klub s kojim Galebovi više nego kvalitetno surađuju. Na tu temu Barber se usput i našalio: „Sretan sam kad vidim poziv iz Chelsea, rado im se javljam na telefon. Ne radi se samo o upitima vezanim za naše trenere ili igrače, rekao sam i ljudima iz naše službe za čišćenje da uvijek budu spremni i oprezni, možda ih ljudi iz Chelsea prate, ha-ha“.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.