Netflix prvi put gubi pretplatnike, vrijednost dionice pada

Autor:

Netflix

Streaming platforma Netflix izgubila je 200 tisuća pretplatnika u prvom kvartalu ove godine a predviđa se da će ih izgubiti još dva milijuna u drugom kvartalu. Po prvi puta u 10 godina postojanja Netflix gubi pretplatnike.

Netflix je prvi kvartal ove godine završio sa 221,64 milijuna pretplatnika što je pad u odnosu na 221,84 milijuna s kraja prošle godine. Sasvim različito od onoga što su  čelnici Netflixa Reed Hastings i Ted Sarandos (na slici) predviđali a to je povećanje u prvom kvartalu za 2,5 milijuna novih pretplatnika. Rezultat toga je pad vrijednosti dionice Netflixa i to za 25 posto. U utorak, dionica Netflixa vrijedila je 350 dolara. Jesenas je dionica vrijedila 700 dolara.

„Naš porast prihoda je značajno usporen. Kao što smo predvidjeli, streaming pobjeđuje linearno prikazivanje a naslovi Netflixa svjetski su popularni“, stoji u priopćenju poslanom dioničarima kompanije. Međutim, problem vide u tome što se pojavila jaka konkurencija i što velik broj korisnika Netflixa dijeli svoje račune. Uz to, nema više utjecaja korone koja je natjerala ljude na život u izolaciji gdje su se masovno pretplaćivali na Netflix.  Ua usporedbu, u prvom kvartalu prošle godine broj pretplatnika Netflixa bio je povećan za četiri milijuna.

Zbog svega toga Reed Hastings najavio je mogućnost prikazivanja reklama na Netflixu. Do prije nekoliko godina tako nešto se nije ni spominjalo, sada se spominje kako bi verzija Netflixa s reklamama bila nešto jeftinija za pretplatnike od one verzije bez reklama.

OZNAKE: netflix

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.