Metrans pokrenuo novi redovni servis kontejnerskih vlakova između Riijeke i Budimpešte

Autor:

11.09.2022., Rijeka - Teretni brod za prijevoz kontejnera Maersk Havana prekrcava kontejnere na kontejnerskom ternimalu rijecke luke na Brajdici. 
  Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Željeznički operater Metrans pokrenuo je novi redovni servis javnih kontejnerskih vlakova, koji povezuje luku Rijeka i kontejnerski terminal Jadranska vrata (Adriatic Gate Container Terminal, AGCT), s Budimpeštom u Mađarskoj, izvijestio je AGCT.

Novi servis željezničkog prijevoza tereta pokrenut je u lipnju i povezuje AGCT s Metransovim terminalom Csepel u Budimpešti, navodi se u priopćenju.

“Za razliku od višestrukih redovitih tjednih blok vlakova između Rijeke i različitih željezničkih čvorišta u Budimpešti koji su namijenjeni pojedinačnim klijentima, ova usluga otvorenog željezničkog servisa omogućuje špediterima i pošiljateljima da izravno rezerviraju kopnene usluge s Metransom. Vrlo je ohrabrujuće vidjeti već drugi javni željeznički servis pokrenut u roku od dva mjeseca”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.

Mađarsko tržište drugo je najveće za AGCT i jedno od najvažnijih tržišta u Europi. “Mađarska je već značajno proizvodno i potrošačko tržište, a kako gospodarstvo nastavlja sa
snažnim razvojem vidljiv je potencijal i za daljnji rast. Novim Metransovim servisom otvaraju se mogućnosti za povezivanjem sa Slovačkom, Austrijom, Češkom i Rumunjskom, te potvrđuje sve veće značenje AGCT-a kao kontejnerske luke za južnu, srednju i jugoistočnu Europu”, dodao je Papagiannakis.

Javni željeznički kontejnerski servis prometuje dva puta tjedno po fiksnom voznom redu. Nudi izravnu vezu bez zaustavljanja iz Budimpešte i Rijeke i obrnuto sa atraktivnim tranzitnim vremenima.

AGCT, hrvatska podružnica International Container Terminal Services, Inc. (ICTSI), nastoji dodatno povećati udio željeznice u prometu kontejnera, koji trenutno iznosi 47 posto ukupnog volumena. Povećanje željezničkog prometa doprinosi održivijem opskrbnom lancu, budući da prijevoz tereta željeznicom umjesto kamionima smanjuje emisije ugljičnog dioksida do 24 kilograma po toni tereta, istaknuto je u priopćenju AGCT.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.