Mato Franković za Radio Nacional: “Onaj tko ne može podnijeti kritike, ne treba se baviti politikom”

24.05.2023., Zagreb - Na konferenciji za medije odrzanoj u Saboru o problemu buke u Dubrovniku govorio je Mato Frankovic. Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Patrik Macek/PIXSELL

Proteklih dana u Dubrovniku je bilo vrlo živo. Prvo je krajem prošlog tjedna održan 16. Dubrovnik forum, na kojem su se okupili ministri vanjskih poslova zemalja EU, a kojeg je svojim prisustvom počastio i visoki predstavnik EU za sigurnosnu i vanjsku politiku Josep Borrell.

Zatim je održan sastanak ministara vanjskih poslova Hrvatske, Italije i Slovenije, kao i sastanak premijera Andreja Plenkovića sa predstavnicima Dubrovačko-neretvanske županije i grada Dubrovnika, nakon čega je nazočio uručivanju niza ugovora iz područja poticanja razvoja komunalnog gospodarstva, provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini,  kao i podrške regionalnom razvoju te održivog razvoja lokalne zajednice.

‘Značajno smo povećali izdvajanja…’

A onda su i svečano otvorene 74. Dubrovačke ljetne igre. Svim ovim događajima domaćin je bio naš današnji “Gost dana” Radio Nacionala, dubrovački gradonačelnik Mato Franković.

Franković je na početku govorio o svečanom otvorenju Dubrovačkih ljetnih igara. Kako ste podnijeli kritike, upitan je. “Onaj tko ne može podnijeti kritike, ne treba se baviti politikom. Moram istaknuti jedno veliko zadovoljstvo ceremonijom otvaranja ljetnih igara. Konačno veselo, konačno uključivo. Sve je bilo kako treba. Dan iza, osjećao sam se ispunjeno činjenicom da su svi naši sugrađani bili oduševljeni s ceremonijom otvaranja”, navodi Franković.

Dubrovačko kazalište Marina Držića treba dodatna sredstva kako bi se povećao ansambl i možda stekao status Hrvatskog narodnog kazališta. Jeste li razmišljali u tom smjeru?

“Apolutno. Nije meni da odgovaram Nataši Dangubić jer je to bio žar svega onoga što se događalo prilikom otvaranja ljetnih igara. Mi smo sad usvojili rebalans proračuna na kojem smo osigurali dodatna sredstva. Grad Dubrovnik u ovoj godini osigurava više od 50o tisuća eura sredstava ljetnim igrama, što je duplo u odnosu na prošlu godinu. Dakle, značajno smo povećali izdvajanja i podupiremo sve ustanove u kulturi”, naveo je.

Ostatak gostovanja dubrovačkog gradonačelnika možete preslušati u nastavku…