Krenula kampanja HOO-a za OI Pariz 2024.

Autor:

23.05.2023., Hotel DoubleTree by Hilton, Zagreb - Konferencija Vecernjeg lista HOO
Sport – velika prilika hrvatskog gospodarstva. Photo: Marko Prpic/PIXSELL

Marko Prpic/PIXSELL

Hrvatski olimpijski odbor (HOO) krenuo je s kampanjom čija je svrha promoviranje Olimpijskih igara u Parizu 2024. godine, odnosno nastupa hrvatskih sportašica i sportaša na spomenutim Igrama. 

“Zajednički nazivnik modernih Olimpijskih igara je istovremenost, jer zahvaljujući suvremenim sredstvima komunikacija, svi smo aktivni sudionici tog najvećeg svjetskog sportskog okupljanja koje će se dogodine održavati u glavnom gradu Francuske”, istaknuo je predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša povodom početka kampanje za Olimpijske igre u Parizu 2024. godine.

Hrvatski olimpijski odbor je postavom velikog broja plakata diljem Hrvatske započeo prošlog vikenda kampanju za predstojeće 33. ljetne Olimpijske igre koje će se od 26. srpnja do 11. kolovoza sljedeće godine održati u Parizu. Pod zajedničkim nazivom “istovremeno” želja je ovom kampanjom podsjetiti sve ljubitelje sporta, i ne samo njih, da svatko može biti aktivnim sudionikom sportskih igara i svih pratećih događanja u glavnom gradu Francuske zahvaljujući modernim sredstvima komuniciranja – od radija, televizije do interneta.

“Želja nam je da se što više naših građana, posebice ljubitelji sporta i navijači naših olimpijaca, aktivno uključe u pripreme za predstojeće ljetne Olimpijske igre dogodine u Parizu jer Hrvatska kao mala zemlja zahvaljujući svojim sportskim uspjesima ima veliki ugled u olimpijskoj obitelji”, kazao je predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša, dodavši da su upravo sudjelovanje i uspjesi hrvatskih sportaša na Olimpijskim igrama u Barceloni 1992. godine pronijeli glas diljem svijeta o teškim trenucima ostvarivanja državne samostalnosti.

Kampanja, koju je kreativnim rješenjima osmislio poznati hrvatski dizajner Boris Malešević, u prvi plan ističe istovremenost kao poveznicu između svih natjecatelja, posjetitelja sportskih borilišta u Parizu i svih ljubitelja sporta diljem svijeta koji će uz televizijske ekrane ili putem društvenih mreža u svakom trenutku biti u žiži sportskih zbivanja. Tako će i svi građani Hrvatske, ma gdje bili, moći biti istovremeno i gledatelji, i navijači i sudionici tog najvećeg sportskog skupa.

“Riječju istovremeno u bojama francuske zastave, ali i nacionalnim hrvatskim bojama, ističemo, prije svega, povezanost svih ljudi s događajem bez obzira na njihovu zemljopisnu ili vremensku udaljenost od središta zbivanja”, kaže autor kreativnog rješenja kampanje Boris Malešević i ističe da, osim sportskog značaja Olimpijskih igara u Parizu, postoji i niz dodirnih točaka u mnogim područjima između Hrvatske i Francuske koje će javnosti biti predstavljene tijekom kampanje.

Olimpijskim igrama Pariz će biti domaćin po treći put u modernoj povijesti. Prvi puta je to bio 1900., a potom i 1924. godine. Međunarodni olimpijski odbor uputio je pozivnice za 33. ljetne Olimpijske Igre na adrese 203 nacionalna olimpijska odbora, uz obvezu poštivanja ravnopravne zastupljenosti sportašica i sportaša.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.