GLAZBENE RECENZIJE: Muscle Tribe of Danger and Excellence, Mašinko

Muscle Tribe of Danger and Excellence „Call If You Need Anything Else” (Dostava zvuka): Novi EP heroja heavy stoner rocka

Nastanak i razvoj zagrebačke stoner scene prije nešto manje od dvadesetak godina iznjedrio je čitavu silu sjajnih stoner bendova i još više fenomenalnih muzičara i pjevača. Čvrsti rock zvuk s vremenom se miješao s raznim podžanrovima. Negdje u tom loncu nastao je i bend neobičnog imena Muscle Tribe of Danger and Excellence, koji su osnovali i čine ga danas Andro Jambrošić, Domagoj Šimek, Andrija Ražnatović i Luka Jambrošić. Sva snaga stonera, energija metala i prirodna žestina čvrstog rocka stvorile su jedan fantastičan „bastard“ koji oni izvode s nevjerojatnom lakoćom i jednakim zadovoljstvom, što se čuje u gotovo svim pjesmama. Nakon dva albuma i dva EP-ja, MTDE objavili su ovih dana novi EP s trima novim pjesmama nastavljajući tamo gdje su stali s „New Songs“ 2016. godine. Možda su čak još žešći i brutalniji, što je nakon spomenutog EP-ja gotovo nemoguće. Nema tu neke velike filozofije i mudrosti, već samo odlična, žestoka i nabrijana rock svirka koju sviraju vrhunski muzičari uz gromoglasnog frontmena odličnih vokalnih sposobnosti Domagoja Šimeka. Nema se novom EP-ju što dodati niti oduzeti. Odličan!

Mašinko „Pozovite rapsode“ (Dostava zvuka): Punk-rock mašina putujućih pjesnika

Punk rock bend Mašinko novim albumom ponovo je dokazao da pripada samom vrhu hrvatske punk scene na kojoj je prisutan od 2010. godine. Iz godine u godinu Mašinko je sve bolji, ali i nepravedno ostavljen nekako u sjeni medijskog praćenja hrvatske glazbene scene. Već sam naziv albuma „Pozovite rapsode“ govori da je riječ o muzičarima koji i te kako promišljaju svoje pjesme te su novi album ispunili filozofskim i starogrčkim motivima i mitovima upletenim u suvremeni život i reflektiranim na današnjeg čovjeka. Izuzetno simpatično i pametno. Pjesme Mašinka nevjerojatno su himnične, često višeglasno otpjevane – i to gotovo bez greške. Njihov pop punk pršti od pozitivne energije, veselja i bezbrižnosti iako im tekstovi to baš i ne kazuju. „Pozovite rapsode“ je sjajan album, a Mašinko bend koji zaslužuje preuzeti ulogu koju su KUD Idijoti i Hladno pivo imali u stvaranju punk rock scene proteklih desetljeća. Što znači da Mašinko zaslužuje daleko veću medijsku pozornost nego što sada imaju. A publike im ne manjka jer mnogi su već odavno shvatili da od njih trenutno nema boljih u bližoj i daljoj okolici.