FOTO: PLACE2GO Popunjenost i posjećenost izvan sezone i dalje izazov

Autor:

facebook.com

Putovalo se kroz vrijeme, najavile su se ključne strategije za produženje sezone, educiralo se na zanimljivim predavanjima i panelicama, održali su se brojni poslovni sastanci – bio je to program šestog Međunarodnog sajma turizma PLACE2GO .

PLACE2GO je, uz preseljenje u impresivan prostor Arene Zagreb, ove godine dobio i B2B dan po uzoru na najveće svjetske sajmove. Sajam je svečano otvorio ministar turizma Gari Cappelli, a nakon njegovog govora otvorila se vječna tema hrvatskog turizma – ‘Cjelogodišnji turizam: izazov ili mit’.

Panelica Cjelogodišnji turizam - izazov ili mit-

Panelica Cjelogodišnji turizam – izazov ili mit-

O produženju sezone raspravljali su Ivo Bašić, glavni tajnik Ministarstva turizma, Iva Puđak Mihajlović, voditeljica Odjela za PPS, PCE+ i EU fondove, Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije, Antonia Urlić, pomoćnica direktora Sektora za turizam HGK, Radmila Kovačević, turistička novinarka Večernjeg lista, Ivan Srakovčić, predstavnik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela i vlasnik Hotela Korana te Zagorka Mintas, direktorica Upravljanja poslovnim odnosom za klijente poduzetničkog bankarstva Zagrebačke banke. Svi su se složili da je popunjenost i posjećenost izvan sezone izazov i da Hrvatska ima mnogo toga za ponuditi i u svojem kontinentalnom dijelu.

“Sezonalnost je izuzetno zahtjevno pitanje u mnogim zemljama. Mi želimo i nastojimo produljiti sezonu tijekom cijele godine fokusiranjem na domaće goste te jačanjem zdravstvenog, nautičkog, kulturnog i cikloturizma”, rekao je Ivo Bašić.

Sudionici panela Cjelogodišnji turizam - izazov ili mit-

Sudionici panela Cjelogodišnji turizam – izazov ili mit-

Krešimir Mišak, Nebojša Subanović, Domagoj Jakopović Ribafish, Vera Jergović i Roko Živković putovali su kroz vrijeme na panelu Quantum love. Dok se većina složila da bi se vremeplovom rado vratili u prošlost – geološko razdoblje Kredu, antički Rim ili Hrvatsku u 15. stoljeću, neki su priznali da bi teško odoljeli i odlasku u budućnost. Nisu znali da se u Gradu Šibeniku već ‘može putovati kroz vrijeme’.

Panelica Quantum love

Panelica Quantum love

“Ono po čemu smo poznati je upotreba moderne tehnologije u prezentiranju kulturno-povijesne baštine u Gradu Šibeniku. Zahvaljujući proširenoj stvarnosti posjetitelji na tvrđavi Barone mogu doživjeti Šibenik u 17. stoljeću i otići u vrijeme Kandijskog rata, kad se ispred tvrđave nalazilo 30 tisuća Turaka spremno napasti ju”, objasnila je Vera Jergović iz Tvrđave kulture Šibenik.

Vlasnici obiteljskog smještaja mogli su doznati kako pripremiti, prezentirati i oglasiti apartman, sobu ili kuću za odmor. Predavanje na tu temu održala je Anamarija Cicarelli, vlasnica Savjetovališta za obiteljski smještaj – Interligo, a tom je prilikom premijerno predstavila i novi stručni časopis Apartman plus, čija se promocija uskoro očekuje u Gradu Splitu.

Anamarija Cicarelli

Anamarija Cicarelli

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)