Facebook će objaviti izvješće o američkim predsjedničkim izborima

Unsplash/Austin Distel

Facebook će, kako je i najavio, objaviti transparentno izvješće o američkim predsjedničkim izborima, piše engadget.com.

Poznata društvena mreža je na izborima bila vrlo aktivna, dala je potporu svim političarima i tvrtkama, koje su stajale iza njih. No, istodobno Facebook nije dozvoljavao lažne informacije, vijesti i oglase, koji nisu poštivali izborna pravila, tj. pravila izborne utrke ili pravilnik društvene mreže te su  sadržajem upućivali na izbornu prijevaru i slične prekršaje.

Već u predizbornoj kampanji su jasno označavani ovakvi sadržaji, a neke ekstremne objave su uklonjene s internetskih stranica. Facebook ponovno naglašava transparentnost predizborne kampanje i stručnjacima, organizacijama i ustanovama će dozvoliti pristup do 1.3 milijuna objava, koji su se pojavljivali u tromjesečnom periodu prije izbora. Podaci će biti dostupni od 1. veljače putem alata Facebook Open Research and Transparency (FORT), koji će zahtijevati službenu prijavu.

“Čuli smo povratne informacije, posebno iz akademske zajednice, da je razumijevanje načina na koji oglašivači odlučuju ciljati publiku ključno za učenje više o utjecaju digitalnih oglasa na određene događaje poput izbora “, napisala je Sarah Clark Schiff, menadžerica u kompaniji facebook.

Komentiraj