Ericssonovo istraživanje korištenja interneta ističe kako novi trendovi nisu prolazni

Autor:

Unsplash/Brooke Lark

Nedavno objavljen Ericssonov ConsumerLab izvještaj pod nazivom ‘Budućnost urbane realnosti’ ističe kako će online navike, koje je pokrenula pandemija koronavirusa u budućnosti ostati prihvaćen način rada, učenja, korištenja usluga e-zdravstva, kupovine, piše ictbusiness.info.

Ericssonovo istraživanje korištenja interneta se usredotočilo na ono što bi se moglo dogoditi nakon pandemije do 2025. godine. Predstavljajući mišljenja 2,3 milijarde korisnika iz 31 zemlje širom svijeta, izvještaj predviđa da će građani u prosjeku usvojiti naviku korištenja 2,5 novih internetskih usluga.

Očekuje se da će povećana online aktivnost, korištenje aplikacija i raznih digitalnih platformi za ljude širom svijeta postati uobičajeno. Do 2025. godine bi se vrijeme provedeno online u prosjeku trebalo povećati do 10 sati tjedno.

Što se tiče internetske kupovine, trend kupovine lokalnih proizvoda i usluga će biti na prvom mjestu. Zanimljivo je da taj rezultat pokazuje da ga je potaknula veća briga za okoliš na lokalnoj razini.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.