Carwiz rent a car prepoznao vrijednost azijskog tržišta

Autor:

Press/Dongbo Air Service

Carwiz je kroz partnerstvo s Dangbo Air Servicesom postao prvi hrvatski rent-a-car, koji je prepoznao važnost povezivanja s azijskim tržištem. Dongbo Air Service je jedan od velikih pružatelja usluga rent-a car, zračnog, željezničkog i vodnog prometa u Južnoj Koreji.

“Izlazak na tržište Republike Koreje je korak temeljen na analizama i brojkama, stoga nam je drago da su partneri objeručke prihvatili naš prijedlog. Važno je istaknuti kako se tržište mijenja, jednako kao i navike južnokorejskih turista, koji su posljednjih godina od turista koji isključivo koriste organizirane kružne ture, sve češće za turističke obilaske počeli putovati u vlastitom aranžmanu“, rekao je Krešimir Dobrilović, osnivač i direktor Carwiz rent a cara.

Broj dolazaka južnokorejskih turista u Hrvatsku je 2018., u odnosu na 2016., porastao za gotovo 21%. Istraživanja Hrvatske turističke zajednice za 2018. ukazuju da je u Hrvatskoj boravilo gotovo 500 000 korejskih turista, a predviđa se da će i u 2019. Hrvatska zadržati pozitivan trend rasta dolazaka i noćenja južnokorejskih turista. Informatički vrlo dobro potkovani, turisti iz države u kojoj se nešto više od 90% stanovništva koristi internetom, svoje navike žele njegovati i na svojim putovanja.

“Južnokorejski turisti se u odnosu na europske prije svega razlikuju u tome što im je od iznimne važnosti starost vozila, kao i sva dodatna oprema – od GoPro kamere pa sve do WiFi-ja bez kojeg gotovo da ne mogu zamisliti život i putovanje“, otkrio je Dobrilović.

Turisti iz azijskih zemalja najveći broj dolazaka bilježe u Zagrebu, Zadru, Splitu i Dubrovniku s intencijom posjećivanja destinacija poput Plitvičkih jezera i slapova Krke. U gotovo jednakoj mjeri nas posjećuju azijski turisti između 20 i 30 godina starosti, kao i oni koji pripadaju dobnoj skupini od 40 do 59 godina starosti.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.