AZRA 1984. : Džonijeva obrada stare tradicionalne ‘Klinček stoji pod oblokom’

Dana 15. veljače 1984. Jugoton je objavio šesti album grupe Azra “Krivo srastanje”. Materijal je sniman krajem  prethodne godine u Cream Studios u Frankfurtu i Ante Sonic Studio u Arnheimu. Neposredne prije snimanja bubnjar Boris Leiner vraća se u Azru s odsluženja vojnog roka. Basist Mišo Hrnjak nakon povratka iz vojske prestaje se baviti glazbom, čime ujedno prestaje postojati najpoznatija postava Azre.

Depresivna situacija u državi i osobni problemi autora odredili su ton albuma. Teme se kreću od pobune protiv konformizma, nemoći pojedinca u autokratskom sistemu i turobne društvene zbilje do preispitivanja autorovog unutrašnjeg svijeta i ispisivanja nizova nadrealnih slika. Štulić nije prihvaćao prigovore o nerazumljivosti stihova na albumu. U intervjuu beogradskom magazinu Nin Štulić kaže: ‘Što nerazumljivije, to pametnije. Taj princip ne važi, radi se o predrasudi. Nema tu šifara. Kad se bolje udubiš vidiš da se radi o jednom pučkom tipu pjesme’.

Naslovnicu albuma izradio je dizajnerski studio Greiner & Kropilak, a prikazana je crno-bijela ilustracija radnika na izlasku iz tvornice. U donjem lijevom kutu nalazi se fotografija na kojoj je Boris Greiner, jedan od dvojice dizajnera omota, okružena nazivom albuma i imenom grupe. Bas gitaru je i u nekoliko pjesama odsvirao producent i vlasnik arnheimskog studija Ante Cetinić, brat pop pjevačice Meri Cetinić.

Komentiraj